Agenda
Geplaatst door: B2B marketingbureau SPOTONVISION
B2B Marketing in 2025

De uitdagingen voor B2B-leiders blijven groeien: betere resultaten behalen met minder budget en minder middelen. Met de start van het nieuwe fiscale jaar is dit hét moment om op de hoogte te blijven van de nieuwste B2B-marketingtrends. Doe mee aan onze online clinic en krijg de inzichten die je nodig hebt om te groeien in 2025.
Wat je uit deze sessie haalt:
🔹 Terugblikken op successen en uitdagingen van het afgelopen jaar
🔹 Samen met B2B-marketingexperts trends, mogelijke obstakels en kansen ontdekken
🔹 Praktische ideeën en oplossingen om je meest effectieve strategie voor dit jaar te ontwikkelen
Wil je vooroplopen in het veranderende B2B-landschap en vol vertrouwen de toekomst tegemoet gaan? Schrijf je vandaag nog in. (Engelstalig)
Sprekers: Ingrid Archer (Founder & Manager Strategy, Clients & Success at SPOTONVISION) en Thomas Allgeyer (Founder & Managing Director at research company Frenus).