Agenda

Geplaatst door: Emerce

Brand experience management

Datum
4 maart 2019
Plaats
Amsterdam, Leusden of Utrecht
Locatie
Amsterdam, Leusden of Utrecht
Organisatie
Emerce

Tijdens de opleiding Brand Experience Management leer je hoe je vanuit een duidelijke merkvisie een onderscheidende en betekenisvolle merkervaring kunt ontwikkelen en managen. Leer om vanuit een goede analyse en merkstrategie effectieve touchpoints te creëren die consistent zijn en elkaar versterken over de gehele merkervaring.

Na de opleiding Brand Experience Management ben je in staat strategische keuzes te maken in de positionering van je merk en deze door te vertalen naar een optimale waardepropositie. Je leert om vanuit de waardepropositie een onderscheidende en betekenisvolle merkervaring te creëren. Ook leer je hoe externe bureaus hierin mee te nemen aan de hand van een brand experience briefing.

Programma Brand experience management

Dag 1
9:30 – 12:30 Branding en brand experience management proces
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Merkanalyse, 4 C’s

Dag 2
9:30 – 12:30 Positionering en propositie
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Herpositionering en brand experience management briefing

Dag 3
9:30 – 12:30 Big Idea en implementatie brand identity
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Workshop Big Idea

 

Deel dit bericht