Agenda

Geplaatst door: Emerce

Community Management

Datum
21 februari 2020
Plaats
In Amsterdam, Leusden en Utrecht
Locatie
In Amsterdam, Leusden en Utrecht
E-mailadres
opleidingen@emerce.nl
Organisatie
Emerce

Bouw je eigen ‘fanbase’

Hoe kan een fanbase strategisch bijdragen aan de realisatie van de doelstellingen en kpi’s? Wat is de rol en toepassing van deze fanbase-community voor jouw organisatie? Wat zijn de trends en ontwikkelingen binnen communities? En wil je weten hoe je van bestaande klanten een succesvolle fanbase maakt? In deze eendaagse training leer je wat er nodig is om je achterban te activeren, te binden en te belonen.

Voor wie?

De training Bouw je eigen fanbase is bedoeld voor degene die (mede) verantwoordelijk is voor het bepalen van de marketing-en klantstrategie. Andere veel voorkomende functies bij deze training zijn: (content en online-) marketeers, social media experts, webcare specialisten, customer care managers, customer success managers, customer relationship managers en online professionals.

Je leert:
  • Aan welke strategische doelstellingen een fanbase kan bijdragen
  • Hoe je een succesvolle fanbase opzet
  • Hoe je fans kunt maken, aan je binden en kunt activeren
  • Hoe je met goede content je fanbase kunt uitbouwen: wat wel werkt en wat niet?
  • Een community plan opstellen en met welke  doelstellingen, KPI’s en metrics
  • Hoe je jouw organisatie optimaal kunt activeren voor je fans
  • Moderatie van een community en wat de rol is van de community manager
  • Hoe je op basis van meten en analyseren je bestaande community kunt verbeteren

Deel dit bericht