Customer Engagement 2.0

Datum 5 juni 2008
Plaats Amsterdam
Locatie De Zwijger
Website http://backbase.com/customerengagement
Aanmelden http://backbase.com/customerengagement
E-mail angela at backbase.com
Telefoon 020 465 88 88
Organisatie Backbase, Q-go, GX, Atos Origin en met een waardevolle bijdrage van KPN

– Behoefte aan meer kennis over online Customer Engagement? Wat is het? Hoe doe je dat? Waar gaat het in de toekomst naar toe?
– Behoefte aan informatie over het gebruik en resultaten van Rich Internet Applicaties (RIA)?

Dan nodigen Backbase, GX, Q-go en Atos Origin u uit om op 5 juni 2008 een gratis seminar bij te wonen over het thema Customer Engagement 2.0.

Tijdens dit seminar zult u kennis opsteken, inspiratie opdoen en ervaringen uitwisselen over wat Customer Engagement nu eigenlijk betekent, wat het voor uw bedrijf kan doen en wat de nieuwste ontwikkelingen zijn binnen de web 2.0 generatie.

In een middag zullen de volgende sprekers u informeren over wat Customer Engagement 2.0 is, welke resultaten hiermee te boeken zijn (veel praktijkvoorbeelden!) en hoe de gekozen technologie hier een cruciale rol in kan spelen:
– Wat is Customer Engagement 2.0 en hoe zet ik dit in? Gijsbert van der Sleen, Principal Consultant Online Customer Management, Atos Origin
– Een voorbeeld uit de praktijk: Mark Manshanden, KPN TV, content & broadcasting, KPN
– Welke rol speelt RIA technologie hierin? Jouk Pleiter, CEO/co-founder Backbase
– Hoe traffic en conversie snel en effectief gegenereerd kunnen worden: Lucien Timmermans, Consultant, GX
– Een kijkje in de ziel van de klant: Marcel Smit, CEO, Q-go

Onder het genot van een aansluitende borrel kunnen ervaringen worden uitgewisseld met vele andere collega’s uit de industrie.