Agenda
Geplaatst door: Emerce Academy
Deep dive: Conversie Optimalisatie
Datum
14 februari 2023
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
-
Organisatie
Emerce Academy

Alles over testen met weinig of geen data
Wat als je geen of weinig data hebt en toch je conversie wilt optimaliseren? De veelgenoemde methode ‘A/B-testen’ valt bijvoorbeeld af. Hoe ga je dan te werk? Tijdens deze deep dive krijg je in een dagdeel meer dan 10 jaar aan kennis en agency-ervaring op het gebied van conversie optimalisatie met beperkte data. En de nodige handvatten waarmee je direct zelf aan de slag kunt.
Na deze deep dive weet je:
- Alles over conversie optimalisatie vanuit de gedragswetenschap
- Welke methodes en tools het beste werken voor conversie optimalisatie
- Alternatieven je hebt voor A/B-testing
- Hoe je eigen data(bronnen) creëert
- Hoe je hypotheses opstelt, borgt en rationeel prioriteert
- Welke valkuilen te vermijden en nuttige bronnen te raadplegen
- Deze kennis toe te passen op je eigen case