Agenda

Geplaatst door: Emerce Academy

Deep dive: Conversie Optimalisatie

Datum
5 oktober 2022
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
-
Organisatie
Emerce Academy

Alles over testen met weinig of geen data

Wat als je geen of weinig data hebt en toch je conversie wilt optimaliseren? De veelgenoemde methode ‘A/B-testen’ valt bijvoorbeeld af. Hoe ga je dan te werk? Tijdens deze deep dive krijg je in een dagdeel meer dan 10 jaar aan kennis en agency-ervaring op het gebied van conversie optimalisatie met beperkte data. En de nodige handvatten waarmee je direct zelf aan de slag kunt.

Na deze deep dive weet je:

  • Alles over conversie optimalisatie vanuit de gedragswetenschap
  • Welke methodes en tools het beste werken voor conversie optimalisatie
  • Alternatieven je hebt voor A/B-testing
  • Hoe je eigen data(bronnen) creëert
  • Hoe je hypotheses opstelt, borgt en rationeel prioriteert
  • Welke valkuilen te vermijden en nuttige bronnen te raadplegen
  • Deze kennis toe te passen op je eigen case

Deel dit bericht