Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive Google Ads fundamentals

Datum
11 oktober 2024
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
x
Organisatie
Emerce

De rol van de SEA specialist in 2024 verschilt sterk van die van 10 jaar geleden. Dit betekent niet dat de SEA specialist minder relevant is. Integendeel, de rol is belangrijker dan ooit, maar ziet er anders uit. Het is belangrijk om het algoritme de juiste input en context te geven om optimaal te functioneren. Upgrade tijdens deze training je Google Ads vaardigheden. Leer over brede zoekwoorden, cross-network campagnes zoals Performance Max, geautomatiseerde biedstrategieën en de integratie van AI.

Voor wie is deze training?

Deze training richt zich op junior tot medior SEA-specialisten met ongeveer 1-3 jaar ervaring. Je bent bekend met het opzetten en beheren van één of meerdere Google Ads accounts. Of je nu werkt voor meerdere klanten of verantwoordelijk bent voor het beheer van het Google Ads account van je werkgever, deze training biedt de volgende stap in je SEA-carrière.

Omschrijving

In deze training komen alle fundamentele aspecten van een Google Ads account aan bod. Er wordt ingegaan op conversiemeting, semantisch zoekwoordonderzoek, dynamische remarketing en de selectie van campagnetypes. Verder behandelen we data-driven campagne segmentatie en de creatie van aangepaste kolommen voor beter inzicht in prestaties. Inclusief Google Tag Manager voor de verrijking van de Google Tag. Alle relevante middelen en technieken worden besproken om een grondig begrip van Google Ads te bieden.

Deel dit bericht