Agenda
Geplaatst door: Emerce Acdademy
Deep dive Google Tag Manager
- Optimaliseer je digitale strategie met praktische GTM-vaardigheden.
- Krijg diepgaand inzicht in gebruikersgedrag via aangepaste GA4-events.
- Toekomstbestendige tracking: ethiek, wetgeving en geavanceerde implementaties.
Voor wie?
Deze training is geschikt voor marketeers, e-commerce specialisten, webanalisten en professionals op het gebied van conversieoptimalisatie (CRO) of gebruikerservaring (UX). Hoewel de focus van de training ligt op e-commerce events, zijn de opgedane kennis en vaardigheden uitstekend toepasbaar op alle soorten websites en apps.
Omschrijving
Deze Google Tag Manager masterclass biedt een gedetailleerde verkenning van de basiscomponenten, waaronder variabelen, triggers en events. Je leert hoe je deze op een optimale manier inzet voor een krachtige trackingimplementatie.De focus ligt voornamelijk op Third-Party Pixels en Google Analytics 4 events. Na een grondige test- en optimalisatie ronde ontdek je hoe je deze op maat gemaakte events naadloos integreert in Google Analytics 4. Waardoor je een dieper inzicht verkrijgt in gebruikersgedrag en website prestaties.
De masterclass is opgedeeld in twee delen. Na het leggen van de basis op dag 1, richten we ons in het tweede deel op trends, wetgeving en gaan we aan de slag met een van je use-cases als uitdagende opdracht.