Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive: Online invloed

Datum
13 mei 2021
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
06-12345678
Organisatie
Emerce

Pas bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten

✔️ Meer verkopen, meer leads en/of meer inschrijvingen 

Wil je net als CoolBlue, Amazon en Bol.com elk jaar méér verkopen, méér leads genereren en méér inschrijvingen verzamelen? Doordat zij veel testen weten zij hoe mensen keuzes maken, waardoor hun website meer oplevert. Maar… die ontdekkingen houden ze natuurlijk het liefst geheim.

✔️ Ontdek de succesvolle geheimen en leer ze zelf toepassen 

In deze Deep dive vertelt Bas Wouters wat deze geheimen zijn en hoe je ze zelf op een ethische manier kunt toepassen. Wil je weten hoe SEAT met een simpele aanpassing hun conversie met 2.000% verhoogde? Wil je weten hoe bol.com met een eenvoudige wijziging het aantal ingestuurde reviews met 400% verhoogde? En wil je dit ook zonder grote investeringen direct op je eigen online omgeving toepassen? Mis deze Deep dive dan niet en start direct met het boosten van je online resultaten.

✔️ Krijg het boek Online Invloed erbij voor nog meer kennis

Docent Bas Wouters is auteur van het boek ‘Online invloed, zo pas je bewezen gedragspsychologie toe voor betere online resultaten’. Dit ontvang je gratis bij je inschrijving voor deze Deep dive.

Deel dit bericht