Agenda

Geplaatst door: Emerce Academy

Deep dive Online Persuasion

Datum
9 februari 2023
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
-
Organisatie
Emerce Academy

Leer hoe je met neuromarketing bewust het (on)bewuste brein kan sturen. Verhoog morgen de conversie voor je webshop of website. In alle stappen van de funnel!

Voor digital professionals met ambitie

Ben je bezig met conversie optimalisatie en/of usability van je website of ben je van plan dat te gaan doen? Dan is deze Deep dive voor jou. Professionals die hiermee het verschil maken zijn (online) marketeers, webshop-, product-, category managers, content specialisten, conversie marketeers, UX designers, maar ook marketing- en communicatiespecialisten, uitgevers, ondernemers en startups.

Omschrijving

Conversie is psychologie. Meer dan 95% van onze beslissingen nemen we onbewust. Inzicht in de werking van het brein is voor iedere marketeer, conversie specialist, growth hacker en ondernemer onmisbare kennis. Geen omzet en opdrachten meer missen?

Wat motiveert je bezoekers? Wat nemen ze waar? Hoe nemen ze waar? Hoe nemen ze beslissingen? Wat is de invloed van tekst en design op conversie? Deze Deep dive gaat over het begrijpen van het consumentenbrein. Je ontdekt hoe je de kennis van experts zoals Daniel Kahneman, Robert Cialdini, Siegfried Vögele en BJ Fogg concreet voor je eigen situatie inzet en zo je omzet en conversie verhoogt.

Leer hoe je betere websites, e-mails, social posts en landingspagina’s ontwerpt. Hoe je teksten schrijft die bezoekers aanzetten tot actie. Hoe je met beeld het gewenste gedrag oproept. Martin van Kranenburg neemt je met veel praktijkvoorbeelden, stap voor stap mee, in hoe je met neuromarketing de conversie van je webshop of website succesvol verhoogt. In alle stappen van de marketing funnel.

Deel dit bericht