Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive Performance Branding

Datum
14 november 2024
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
x
Organisatie
Emerce
Recent onderzoek toont aan dat lead generation vraag vastlegt, maar geen nieuwe vraag creëert. De onderscheidende marketeer omarmt performance branding. Meer potentiële klanten effectiever en efficiënter in de funnel: dat is de nieuwe standaard!

Voor wie is deze training?

Deze training is bedoeld voor professionals betrokken bij het versterken van merkstrategieën binnen een organisatie. Marketing professionals, brand managers, ondernemers én moderne digital marketeers die hun kennis en vaardigheden willen uitbreiden op het gebied van merkbeheer, data-analyse en het optimaliseren van brandingstrategieën. Het doel is om betere prestaties en meetbare resultaten te behalen.

Omschrijving

Veel marketeers richten zich tegenwoordig nog op optimalisaties binnen online platformen (performance marketing), maar de slimme marketeer richt zich op het creëren van een onderscheidende indruk in de gedachten van consumenten (branding).

In plaats van te focussen op kleine conversieverbeteringen en de merkwaarde te verwaarlozen, leert de onderscheidende marketeer performance branding te omarmen. Het doel is om meer potentiële klanten effectiever en efficiënter door de funnel te leiden. Na deze sessie weet je hoe je in vijf stappen aan de slag kunt gaan met performance branding, waardoor je zowel de merkwaarde versterkt als de prestaties optimaliseert.

Deel dit bericht