Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive Persona & Customer Journey Mapping

Persona & Customer Journey Mapping

Ben jij op zoek naar manieren om de klantbeleving van je bedrijf te verbeteren en klanten terug te laten komen? Wil je meer inzicht krijgen in de behoeften en het gedrag van je klanten en hoe je hen het beste kunt bereiken?

  • Begrijp wie je klanten zijn, wat ze willen en hoe ze zich gedragen.
  • Breng de klantreis in kaart en verbeter deze in elke fase.
  • Creëer de ultieme klantbeleving met persona’s en customer journeys.

Voor wie de sessie geschikt is:

Digitale professionals die zich bezig (gaan) houden met user experience, zoals: Digitaal strategen, UX designers, service designers, conversie-specialisten, online marketeers, product owners, e-commerce managers, marketing- en communicatiespecialisten en startende ondernemers (startups).

Omschrijving

Tijdens deze tweedaagse deep dive leer je hoe je met persona’s en customer journeys de ultieme klantbeleving kunt realiseren. Je ontdekt wat je klanten echt willen en hoe je jezelf kunt onderscheiden van de concurrentie. Door het gebruik van persona’s en customer journeys zorg je ervoor dat je klanten terugkomen, blijven en je bedrijf positief aanbevelen aan anderen.

Persona’s helpen je om de klant echt te begrijpen en met een customer journey krijg je inzicht in de klantreis. Samen helpen ze je om kansen te ontdekken om de klantbeleving te verbeteren in elke fase van de customer journey.

“If the user can’t use it, it doesn’t work” – Sjoerd Walinga, docent.

Deel dit bericht