Agenda

Geplaatst door: Emerce

Deep dive: Persona’s & Customer Journey

Datum
22 maart 2022
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
-
Organisatie
Emerce

Je klant en klantreis scherp in beeld met persona’s en customer journeys

Wie is je klant? Wat zijn hun behoeftes en wat is hun gedrag? Wat doen ze en hoe ervaren zij dat? Welke stappen zetten zij van bewustwording tot aankoop? En hoe zorg je ervoor dat ze klant blijven?

✔️ Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen

Leer tijdens deze deep dive hoe je met persona’s en customer journeys zorgt voor de ultieme klantbeleving. Ontdek waar je klanten op zitten te wachten en hoe jij jezelf blijft onderscheiden. Zorg dat je klanten terugkomen, blijven en positief aanbevelen.

Persona’s helpen je de klant écht te begrijpen en een customer journey helpt je hun klantreis te begrijpen. Met beide ontdek je kansen om de klantbeleving te verbeteren in elke fase van de customer journey.

“If the user can’t use it, it doesn’t work” – Sjoerd Walinga, docent 

Deel dit bericht