Agenda

Geplaatst door: Beeckestijn Business School

Digital Marketing Trends & Winners 2022

Datum
19 januari 2022
Plaats
Leusden
Locatie
Live-stream
E-mailadres
info@beeckestijn.org
Organisatie
Beeckestijn Business School

Binnenkort verschijnt het Digital Marketing Trendrapport 2022. In dit nieuwe trendrapport neemt digital strateeg Bart Meerdink je mee in de belangrijkste trends voor jou als marketeer. Wat kan je verwachten?

De Big Tech partijen gaan in 2022 de strijd met elkaar aan om elkaars verdienmodel te verkleinen. Er wordt massaal geïnvesteerd in Artificial Intelligence (AI) en Augmented Reality (AR)/Virtual Reality (VR) waarmee onze fysieke wereld steeds verder digitaliseert en de basis wordt gelegd voor de Metaverse. Daarnaast wordt de rol van centrale data collectie en de juiste tools belangrijker. Dit leidt tot een hele nieuwe discipline in ons vakgebied; Marketing Ops. Daarnaast leidt de krapte op de arbeidsmarkt tot een vertraging in menig digitale roadmap. Er wordt in 2022 dan ook meer geïnvesteerd in de ontwikkeling van medewerkers om ze te binden en behouden.

Deze en andere trends vormen de basis voor het online event Digital Marketing Trends & Winners 2022. Tijdens het event geeft Bart een toelichting op de trends uit het trendrapport. Daarnaast laat hij zien wat de trends kunnen betekenen voor jouw organisatie of opdrachtgever(s). Ook ontdek je wie zich Digital Marketing Professional 2021 mag noemen.

Deel dit bericht