Agenda

Geplaatst door: Emerce

Google Ads: creatie & testing

Datum
14 mei 2024
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
x
Organisatie
Emerce
Je hebt de tijd genomen om kwalitatieve RSA’s te schrijven. Je inspanning wordt beloond met een uitstekende ad strength score. Je zet je RSA live, observeert de prestaties en concludeert dat je er meer van had verwacht. Herkenbaar? Neem deel aan onze uitgebreide 2-daagse Google Ads-training, gericht op het schrijven van effectieve en het testen van RSA teksten.
  • Meesterschap in RSA testing: inzicht in Google ad testing, overwinnen van beperkingen, en verbeterde testvaardigheden.
  • Overtuigend schrijven: de kunst ontdekken, aandacht trekken, interesse wekken en actie stimuleren in advertentieteksten.
  • Meten en analyseren: effectief meten van advertentie resultaten, data-analyse en gebruik voor data-gedreven beslissingen.
Voor wie?

Deze training is perfect voor marketeers en advertentieprofessionals die hun vaardigheden willen verbeteren in het schrijven en testen van Responsieve zoekadvertenties (RSA’s) binnen Google Ads. Je bent bekend met het creëren van kwalitatieve RSA’s, maar verlangt naar meer effectiviteit en resultaten.

Omschrijving

Verbeter je prestaties in Google Ads aan de hand van best practices in het schrijven en testen van Responsieve zoekadvertenties (RSA).

De deep dive is ontworpen om je uit te rusten met de kennis en vaardigheden die nodig zijn om uit te blinken in het schrijven en testen van Google Ads-teksten. Tijdens de training verken je verschillende onderwerpen, waaronder advertentieaanpassers, pinning en het belang van uitingen afstemmen op zoekintentie. Met praktische oefeningen en voorbeelden uit de praktijk krijg je een solide basis voor het creëren van hoogwaardige advertentiecampagnes.

Deel dit bericht