Agenda

Geplaatst door: Emerce

Marketing automation

Datum
12 juni 2019
Plaats
Amsterdam, Leusden of Utrecht
Locatie
Amsterdam, Leusden of Utrecht
Organisatie
Emerce

Vergroot de effectiviteit van je marketing

Door het automatiseren van al je online marketingactiviteiten kun je interessante leads aantrekken, het gat tussen marketing en de daadwerkelijke sale overbruggen en conversies verbeteren. Klanten oriënteren zich steeds meer online en komen steeds later in de customer journey in contact met je organisatie. Daarbij is een gepersonaliseerde aanpak de norm geworden. Marketing automation helpt je om in te spelen op dit veranderende aankoopgedrag. Je begeleidt klanten met geautomatiseerde campagnes stap voor stap in hun journey. Het resultaat: meer leads en meer omzet.

Programma Marketing Automation – 12 en 19 juni 2019

Dag 1
9:30 – 12:30 Marketing Automation doelstellingen en funnel
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Buyer persona’s, buyer journey en leadgeneratie aanpak

Dag 2
9:30 – 12:30  Selecteren en inrichten van Marketing Automation
12:30 – 13:30 Netwerklunch
13:30 – 16:30 Implementeren Marketing Automation in de organisatie

Deel dit bericht