Agenda

Geplaatst door: Emerce Academy

Masterclass Conversie Optimalisatie & Usability

Datum
20 april 2021
Plaats
Online classroom
Locatie
Online classroom
E-mailadres
academy@emerce.nl
Phone
020 760 72 00
Organisatie
Emerce Academy

Online verkopen zoals een pro

Hoe optimaliseer je online verkopen via je website? Karl Gilis, de derde meest invloedrijke conversie optimalisatie-expert van de wereld, geeft je nieuwe inzichten tijdens de masterclass Conversie optimalisatie en usability. Karl helpt bedrijven als Carglass, Nespresso, Quickstep, De Bijenkorf en Yoast om klantgericht te worden. Als specialist met jarenlange ervaring in usability en conversie optimalisatie helpt Karl je om je  e-commerce omgeving naar een hoger niveau te tillen. Op elk apparaat.

Veel e-commerce bedrijven  laten heel wat potentiële omzet aan hun neus voorbij gaan. Hoe dit komt? Omdat ze net niet klantgericht genoeg zijn, net te weinig eigen stem hebben of het hen ontbreekt aan kennis om ervoor te zorgen dat bezoekers klanten worden. Sterker nog: ze kijken naar hoe succesvolle shops het doen, maar halen daar niet precies de punten uit die het verschil maken. Toch is het niet zo moeilijk, zolang je maar weet welke zaken meteen impact hebben op de verkoop.

Karl onderzocht recent de klantentevredenheid bij online shoppers. Vanuit die Customer Experience Barometer toont hij tijdens de masterclass welke grote en kleine elementen direct impact hebben op je klantentevredenheid en het online succes. Verwacht een masterclass vol met praktische tips, voorbeelden en cases die tonen wat werkt en wat niet.

Deel dit bericht