Agenda

Geplaatst door: Media Perspectives

MediaTalk: Programmatic Display Advertising

Datum
1 maart 2019
Plaats
SWITCH
Locatie
Joop van den Endeplein, Hilversum Media Park
E-mailadres
communicatie@mediaperspectives.nl
Phone
+31356777507
Organisatie
Media Perspectives

Door gebruik te maken van nieuwe technologie en data wordt het voor marketeers steeds beter mogelijk om de juiste boodschap op het juiste moment via het juiste kanaal over te brengen naar het publiek. Programmatic (display) advertising is het gebruik van automatisering voor het inkopen van advertentieruimte. Het is één van de meest dynamische disciplines – hoogste tijd om je daarover te laten bijpraten tijdens onze maandelijkse MediaTalk! Daphne Smaling van Traffic Builders geeft vrijdag 1 maart in 45 minuten een update.

Technologische innovaties zijn de drijvende kracht achter allerlei veranderingen in digital marketing en programmatic display advertising en voelbaar in vrijwel alle media-disciplines. Wat moet je als mediaprofessional weten van Programmatic Display Advertising? Daphne loodst je door de must-know trends voor adverteerders, bureaus én de relevante ontwikkelingen in het brede medialandschap. Na een korte introductie en terugblik op 2018 kijkt Daphne naar de trends voor 2019. Ze geeft concrete voorbeelden van dynamische content en data driven marketing en schetst mogelijkheden voor video en TV.

Na de MediaTalk ben je op de hoogte van de mogelijkheden binnen Programmatic (Display) Advertising, weet je welke trends in 2019 op jouw radar moeten staan en ben je geïnspireerd door praktijkvoorbeelden.

Deel dit bericht