Ook een event? Meld deze dan hier aan
The world’s premier Bitcoin event series returns to the Netherlands this fall. Bitcoin Amsterdam 2025 will take place on November 13–14 at The Sugar Factory, an iconic venue chosen...
ChatGPT wordt steeds vaker het startpunt van online interactie. Niet langer via zoekmachines, maar via antwoordmachines. ChatGPT neemt steeds vaker de rol over van Google. Volgens HubSpot (2025) vindt...
Voor het ontwikkelen van een AI-marketingstrategie binnen een organisatie is geen achtergrond in datawetenschap vereist. Het gaat om begrip van AI en het opbouwen van vaardigheden om marketinguitdagingen op...
De EU Pay Transparency Directive komt eraan – en organisaties moeten nú in actie komen. Gelijke beloning is geen ideaal meer, maar een wettelijke verplichting in wording. Dit heeft...
Hoe zorg je voor duurzame groei in een van de meest veeleisende en competitieve sectoren die er is? De fashion-industrie staat onder enorme druk. Wet- en regelgeving dagen je...
Laat je inspireren door Alexander Klöpping, Michael van Damme en Marelle van Beerschoten op 20 november in de Jaarbeurs Utrecht!
Je wilt medewerkers in elke fase van de employee journey goed ondersteunen: van sollicitatie en onboarding tot en met exitgesprek of pensioen. Zodat zij de beste ervaring hebben, geïnspireerd...
Google Analytics (GA4) levert veel nieuwe mogelijkheden op voor het analyseren en rapporteren van data, zodat jij nog beter in staat bent data-gedreven beslissingen te maken. Heb je het...
WikiconNL is de jaarlijkse conferentie over Wikipedia, Wikimedia, digitaal erfgoed en vrije toegang tot informatie in een veranderende wereld.
Recruitment Unicorns 2025 - Amsterdam
Hoe ziet de (nabije) toekomst eruit? Dat is dé vraag voor beslissers in data-driven marketing. Want als beslisser kijk jij verder dan vandaag. DDMA Next helpt je daarbij. Door...
Retail Media verschuift de spelregels in advertising en wordt gezien als de “derde golf” na traditionele en digitale media. Het biedt de mogelijkheid om klantdata om te zetten in...