Industry Wire

Geplaatst door Tens Media/ Mobile Marketing Nederland

Pop-up netwerkborrel op Mobile World Congress Barcelona

Ook dit jaar wordt er tijdens het MWC Barcelona voor Nederlandse bezoekers een Pop-up netwerkborrel georganiseerd.

De informele borrel vindt plaats op de eerste dag van het congres, alle gelegenheid dus om direct met je Nederlandse relaties de eerste indrukken te delen en nieuwe mensen uit de (mobiele) branche kunt ontmoeten. Het MWC is met meer dan 100.000 bezoekers ’s werelds grootste tentoonstelling voor de mobiele industrie en wordt dit jaar 27 februari tot 2 maart georganiseerd. Van oorsprong richt de beurs zich voor op mobile, maar de laatste jaren heeft het MWC haar focus verbreed en richt het zich op alle connected devices. Om dit te benadrukken heeft het congres dit jaar het thema ‘The Next Element’.

De Pop-up netwerkborrel wordt sinds 2011 georganiseerd en is een initiatief van Thomas Engel (The Capitals) en Richard Otto (Mobile Marketing NL/Tens Media). Voor hapjes en drankjes zorgt onze sponsor CM Group. De Pop-up borrel verhuist deze editie naar het nieuwe Holland Paviljoen. Het door Enterprise Summit georganiseerde paviljoen richt zich op drie speerpunten: Cloud, Security en Telecom. Na de pop-up borrel gaan we door naar het jaarlijkse DMC Holland House netwerkevent van de Dutch Mobile Community. Hier komen zo’n 350 Nederlanders bij elkaar. Voor dit gratis Dutch Mobile Community-event is registratie verplicht, kijk op dutchmobilecommunity.nl

De Pop-up netwerkborrel in het Holland Paviljoen (Hal 6 stand 6M8) is op maandag 27 februari van 16:00 tot 18:00 te bezoeken. Kijk voor de laatste updates rondom de Pop-up borrel op twitter @DutchMWC

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht