Agenda

Geplaatst door: Oogst, a Merkle company

Razendsnelle relevantie met social advertenties

Datum
20 juni 2019
Plaats
Amsterdam
Locatie
Merkle Amsterdam, Joan Muyskenweg 37
E-mailadres
marketing@merkle.nl
Phone
0649861304
Organisatie
Oogst, a Merkle company

Meld je aan om op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen en meer te weten te komen over de kracht van het gebruik van social advertising voor je campagnes. Iedereen kent de bekende marketing slogan: de juiste boodschap, op het juiste moment, aan de juiste doelgroep tonen. Maar hoe doe je dat zonder enorm veel tijd kwijt te zijn aan het opzetten van deze campagnes? Hier geven we je tijdens deze inspiratiesessie antwoord op.

Datum: Donderdag 20 juni 2019
Tijd: 14:30 tot 16:30 met aansluitend een borrel

Wat je kunt verwachten:
We praten je bij over de laatste trends op het gebied van social;
We bespreken de set-up en resultaten van verschillende geautomatiseerde campagnes. Door de diversiteit in campagnes is het onmogelijk om niet geïnspireerd te raken;
Wat is het verschil tussen dynamic en automated ads?
Niet alleen het automatiseren van campagnes is belangrijk, maar ook de uiteindelijke look & feel van de uitingen. Your Social, a Merkle company zal je meer vertellen over hoe je uiteindelijk tot een complete advertentie komt met een design dat aansluit bij jouw merk. Uiteraard is het complexe template volledig geautomatiseerd op basis van een feed.

Programma
14:00-14:30 Inloop en ontvangst
14:30-15:00 Social trends – Rianne van Koot, Head of Social bij Oogst
15:00-15:30 Automated ads in de praktijk – Desiree Stroet, Online marketing consultant bij Oogst
15:30-16:00 Smartly & Automated ads – Heini Ulmanen, Senior customer success manager bij Smartly
16:00-16:30 Dynamic Image Templates – Tim Verswijveren, Art Director bij Your Social
16:30 Borrel

We sluiten af met een borrel waar voldoende ruimte is voor netwerken en het delen van jouw vragen of uitdagingen rondom social.

Deel dit bericht