Agenda
Geplaatst door: Emerce Academy
SEA Budget Management

Google’s campagnebudgetten in bedwang houden is een uitdaging. Vaak suggereren zowel automatisch gegenereerde, als door je Google-contactpersoon, aangeboden aanbevelingen om simpelweg je budget te verhogen. In een wereld van automatisering en beperkte advertentiebudgetten willen we niet verrast worden of de controle verliezen over onze advertentie-uitgaven. Gelukkig zijn er slimme trucs en tactieken die ervaren adverteerders kunnen benutten in de “budgetgekte” van Google.
Voor wie?
Deze deep dive is bedoeld voor SEA-specialisten met 1-3 jaar ervaring die meer grip willen krijgen op hun budgetten in Google Ads en Bing Ads. Het richt zich op professionals die al bekend zijn met de basisprincipes van zoekmachineadvertenties en die hun kennis willen verdiepen op het gebied van geavanceerde budgetstrategieën.
Omschrijving
Ontdek geavanceerde budgetstrategieën voor Google Ads en Bing Ads, zodat je de controle over je advertentie-uitgaven behoudt en het maximale uit je budgetten haalt.
Tijdens deze sessie leer je hoe metrics van invloed zijn op je budget, waarom een goed gestructureerd account essentieel is voor budgetbeheer, en hoe je budgetmanagement kunt automatiseren. Daarnaast ontvang je praktische tips die je direct kunt toepassen op je eigen accounts.
Na afloop van de sessie zul je beter in staat zijn om de uitdagingen van budgetbeheer in Google Ads en Bing Ads aan te pakken. Je krijgt concrete handvatten om je budgetbeslissingen te beïnvloeden en meer controle te krijgen over je advertentie-uitgaven.