Agenda

Geplaatst door: Merkle

Aan de slag met Marketplaces

Datum
16 april 2020
Plaats
web
Locatie
webinar
Organisatie
Merkle

Meer zichtbaarheid en traffic genereren
Als retailer of merk kun je profiteren van de opkomst van marketplaces zoals Amazon, Zalando, Alibaba en Bol.com. Ook kan het je veel inzicht geven in waardevolle klant- en productdata waar je als merk of retailer weer veel van kunt leren. Maar waar begin je? En hoe zorg je ervoor dat je gevonden wordt? Tijdens ons event op 16 april in Amsterdam helpen we je op weg*.

Inmiddels hebben we bij Merkle flink wat expertise op het gebied van marketplaces, doordat we reeds in 10 landen succesvol samenwerken met Amazon als officiële Amazon partner en andere specialisten en partners, zoals Channelengine en Channable. Samen met onze partners delen we deze learnings en cases, zodat ook jij succesvol aan de slag kunt.

Registreer nu!
Wanneer je reeds bekend bent met marketplaces, en klaar bent voor de volgende stap, is dit event voor jou! Met ons 10 stappenplan is de basis zo gelegd, maar vervolgens is het belangrijk om een heldere strategie te hebben, te zorgen dat je zichtbaarheid & traffic naar jouw producten genereert en klaar bent voor de toenemende vraag.

Datum: donderdag 16 april
Locatie: Merkle Amsterdam (ons kantoor bevindt zich in het hoofdkantoor van G-Star), Joan Muyskenweg 37, 1114AN Amsterdam

Agenda
14:00 Inloop
14:30 Welkom door Arjen Hettinga, Managing Director digital media & analytics, Merkle
14:45 Ontwikkelingen marketplaces in Europa door Ted Hartkamp.
15:15 Pauze
15:30 Hoger ranken dan je concurrent door middel van advertising door Raoul van Tol, Digital Strategy Consultant, Merkle
16:00 Effectief verkopen op marketplaces
16:30 Borrel

Meld je aan via de website. Heb je vragen? Laat het ons weten via marketing@merkle.nl.

*Tip: download ons e-book over marketplaces om succesvol te starten met marketplaces aan de hand van ons concrete 10 stappenplan. Tijdens dit event zullen we verder gaan dan alleen de basis en onder andere meer vertellen over de advertentiemogelijkheden en – best practices.

Deel dit bericht