Agenda
Geplaatst door: iO
Waarom klanten afhaken en hoe je ze kunt laten blijven

Mensen betalen meer voor uitmuntende klantervaringen. Leiders op vlak van CX presteren consequent beter dan het marktgemiddelde op elke klanttevredenheidsmeter. Op dinsdag 20 februari organiseren iO en CX Brussels samen een Customer Experience-middag die je kijk op customer experience voorgoed zal veranderen — met een niet te missen keynote van CX-spreker Steven Van Belleghem.
Wat staat er op het programma?
13:30u: welkom met hapje en een drankje
14:00u: inleiding door CX Brussels en iO
14:15u: keynote TBC
14:45u: korte break
15:00u: keynote van Steven Van Belleghem
16:00u: hapjes, drankjes, en netwerkmoment (inclusief signeersessie)
📍 Adres: iO – Raymonde de Larochelaan 15, 9051 Gent
👉 Schrijf je vandaag nog in
De toegang is uiteraard gratis. Je krijgt zelfs een exemplaar van Stevens gloednieuwe boek mee naar huis.