Agenda
Geplaatst door: GfK
Webinar: Cookieloos adverteren op anderhalve meter

Hoe optimaliseren we straks onze crossmediale campagnes?
Live Webinar | 22 april 2021 om 11.00 uur
Onze online mediaconsumptie is flink toegenomen door de coronamaatregelen in het afgelopen jaar, met name op mobiel. Zo besteden we meer tijd door op onze smartphone voor het luisteren van podcasts, radio, muziek, online shoppen, nieuwslezen en nog veel meer.
Daarnaast nemen we in 2022 ook afscheid van third-party cookies waardoor consumenten niet meer over sites gevolgd kunnen worden.
Deze ontwikkelingen hebben implicaties op crossmediale advertising en het optimaliseren daarvan. Het brengt kansen, maar ook uitdagingen met zich mee voor adverteerders en marketeers. Want, hoe optimaliseer ik het effect van mijn mobiele advertenties? En hoe breng ik straks crossmediale ROI inzichtelijk als third-party cookies niet meer gebruikt worden?
Tijdens dit webinar delen onze experts Liesbeth Nekkers (Media Measurement Lead Nederland) en Sjoerd Reus (Senior Consultant Marketing Effectiveness) unieke inzichten vanuit verschillende GfK onderzoeken. Thema’s die aan bod komen:
– De grootste veranderingen in de online mediaconsumptie in Nederland
– Hoe je mobile advertising kunt optimaliseren, en
– Hoe zero-party data gebruikt wordt om crossmediaal campagne bereik en effect – van brand uplift tot sales – inzichtelijk te maken
Voor wie is dit webinar?
Voor iedere marketeer en adverteerder die wil ontdekken hoe crossmediale campagnes straks gemeten en geoptimaliseerd kunnen worden.
Registreer je nu gratis voor het webinar op onze website!