Amanda van der Linden
  • Amanda van der Linden

  • 1 artikel
  • 16.025 views
  • 0 reacties

Amanda van der Linden

Werkt bij
Conversie Optimalisatie Specialist
Functie
Eigenaar
Twitter
@Amanda_vd_L
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/amandavand...

Conversie optimalisatie specialist met een passie voor consumentengedrag, webstatistieken en A/B-testen. Ik ben zelfstandig professional, interimmer bij verschillende bedrijven en communitymanager van webanalisten.nl. Een van mijn persoonlijke doelstellingen is om alle online ondernemers bewust te maken van conversie optimalisatie.

Artikelen van Amanda van der Linden

  • 20 augustus 2015 11:00

Conversie attributie: wat moet je er eigenlijk mee?

Een jaar geleden kwam Google Analytics met conversie attributie aanzetten. Iedereen sprong er op af maar veel kwamen met de staart tussen de benen terug. Zoals Peter O’Neill tijdens zijn keynote op Google Analytics User Conference al aangaf: Met meer functionaliteiten krijgt Google Analytics een enorme power maar het wordt er ook allemaal een stuk complexer door. Vooral met conversie attributie kwamen veel bedrijven niet verder dan het meten. Maar het ook gebruiken om beslissingen mee te maken? Nee, de meeste hebben geen idee hoe ze het moeten gebruiken. Moet je het eigenlijk wel gebruiken?