Andy Santegoeds
  • Andy Santegoeds

  • 1 artikel
  • 218.920 views
  • 0 reacties

Andy Santegoeds

Werkt bij
MetrixLab
Functie
Senior Account Consultant Brand, Media & Advertising
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/andysantego...

Andy heeft meer dan 20 jaar ervaring in het uitvoeren en begeleiden van marktonderzoek binnen media en communicatie. In 1988 maakte hij kennis met reclame- en mediaonderzoek bij het buitenreclamebedrijf Alrecon en was daarna mediaplanner bij Carat. Bij RTL Nederland was hij verantwoordelijk voor onder meer effectmetingen van Branded Content, TV-onderzoek en lid van de TC van het SKO. In 2008 is hij genomineerd voor een MOAward: Bedrijfsonderzoeker van het jaar. Als Senior Account Consultant bij MetrixLab heeft hij sinds 2009 meer dan 300 nieuwe campagnes gepretest, communicatie- en brand tracking onderzoek van A-merken begeleid en innovatieve onderzoeken gedaan naar gebruik en effecten van digital media. Verder is Andy lid van de Raad van Advies van SWOCC, jurylid bij de AMMA-awards, docent Media- en reclame-onderzoek bij SRM en treedt regelmatig op als spreker op congressen.

Artikelen van Andy Santegoeds

  • 25 maart 2013 13:29

Digital branding werkt, maar vergt lange adem en focus

Half december 2012 presenteerde Joris van Heukelom de resultaten van IAB’s eerste Online Brand Effect onderzoek. Voor dit onderzoek zijn er diepte-interviews gehouden met de top 20 grootste adverteerders van Nederland en zijn er surveys afgenomen onder uitgevers. De uitkomsten van dit onderzoek leggen een verstoorde relatie tussen adverteerders en hun externe partners bloot.