Arjen Hettinga
  • Arjen Hettinga

  • 3 artikelen
  • 361.053 views
  • 3 reacties

Arjen Hettinga

Werkt bij
Oogst
Functie
Client Services Manager & Online Strateeg
Twitter
@arjenhettinga
Linkedin
http://www.linkedin.nl/in/arjenhetting...

Arjen Hettinga adviseert in zijn functie als Online Strateeg bij Oogst organisaties over de optimale inzet van online marketingkanalen. Hij zorgt er voor dat de doelstellingen worden vertaald in succesvolle online strategieën. Hij stuurt hij een team van online marketeers aan op gebied van Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimization (SEO), Affiliate Marketing, Display Advertising en Social Advertising.

Artikelen van Arjen Hettinga

  • 8 maart 2018 13:10

AVG en ePrivacy Verordening: wat is impact op digital advertising?

De nieuwe AVG wetgeving heeft gevolgen voor de marketingactiviteiten van een organisatie waarin persoonsgegevens worden verwerkt. Maar de specifieke eisen voor de inzet van de marketingkanalen worden vastgelegd in de aanstaande ePrivacy Verordening. Wat is de impact op Digital Advertising?

  • 18 april 2016 14:45

De toekomst van de Google Analytics 360 Suite

Afgelopen dinsdag waren we bij Google in Londen te gast bij het officiële Google Analytics Suite 360 Launch Event. De verwachtingen van dit exclusieve event waren hoog en werden ruimschoots overtroffen. Het werd een inspirerende bijeenkomst met veel concrete informatie over nieuwe onderdelen, waaronder Cross Device User Stitching (vanuit Google profielen) over de hele suite, Audience Overlap & Machine Learning en de roadmap. De belangrijkste bevindingen op een rij.