Boris Kraft
  • Boris Kraft

  • 5 artikelen
  • 110.910 views
  • 3 reacties

Boris Kraft

Werkt bij
Magnolia International
Functie
Mede-oprichter
Twitter
@bkraft
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/kraft

Boris Kraft is sinds zijn zestiende jaar bezig met het schrijven en verkopen van software. Hij is de mede-oprichter en Chief Visionary Officer van Magnolia International, een Zwitsers open source CMS. Boris is lid van the Europese CMS Expert Group en is een ervaren spreker en panellid. Hij houdt van schrijven en spreken over content management en digitale transformatie.

Artikelen van Boris Kraft

bimodale IT
  • 24 mei 2017 12:00

Bimodale IT: hoe front-end zorgt voor webinnovatie

Digitale transformatie verhoogt het tempo waarmee bedrijven worden gemaakt of gekraakt. Om bij te blijven en succesvol online te kunnen innoveren, is snelheid nodig. Maar snelheid alleen is niet genoeg: je bedrijf moet ook stabiel blijven. Met bimodale IT doe je beiden, en dankzij vernieuwde front-end technologie kan dat nu tegelijkertijd.

headless CMS
  • 5 mei 2017 11:00

Negen uitdagingen bij het schalen van je headless CMS

Je hebt een headless CMS en maakt gebruik van de voordelen als snelheid en behendigheid. Je bent ontsnapt aan de voorgeschreven structuur van een traditionele CMS en kunt content en presentatie scheiden. Maar dan wil je het hele proces meer schaalbaar maken. En je begint ook steeds meer functionaliteiten te missen. Hoe kun je je headless CMS naar het volgende niveau brengen? Hier zijn negen uitdagingen om te tackelen.

  • 20 januari 2017 15:00

Enterprise-contentmanagement: wanneer ben je er aan toe?

Je marketingstrategie is goed geïmplementeerd en je beschikt over de vereiste tools om de gewenste resultaten te behalen. Je bent begonnen met vertalingen in meerdere talen en je vraagt je af hoe je al je systemen zodanig kunt integreren dat je voor alle kanalen consistentie in brand en message kunt creëren.

  • 18 januari 2017 11:53

Twaalf manieren waarop KI contentmanagement verandert

Met de opkomst van kunstmatige intelligentie (KI) hebben veel mensen gespeculeerd dat dit het einde zou zijn van contentmanagement zoals we dat kennen. Maar met KI kun je je CMS nieuw leven inblazen en zelfs veel rijker maken. De beste ideeën komen ten slotte meestal voort uit een crisis.

  • 17 oktober 2016 13:00

Waarom een headless CMS niet al je ellende oplost

Headless content management was het voorbije jaar een relatief grote hype. Een woordje uitleg voor iedereen die erin geslaagd is om de controversie rond ‘headless’ te ontwijken: ‘headless’ houdt in dat je de front-end en back-end van de content delivery loskoppelt.