5 Artikelen
75.053 Views
0 Reacties

Bruce Temkin

Bruce Temkin is een visionair op het gebied van Experience Management (XM) en wordt vaak de 'Godfather of Customer Experience' genoemd. Hij leidt het Qualtrics XM Institute, dat kennisleiderschap en training biedt om organisaties over de hele wereld te helpen XM onder de knie te krijgen en bouwt ook aan een wereldwijde gemeenschap van XM-professionals die de menselijke ervaring radicaal veranderen.
Voorafgaand aan Qualtrics leidde Bruce de Temkin Group, die onderzoek, advies en training leverde die veel van 's werelds toonaangevende merken hielpen om klantloyaliteit op te bouwen door de harten en geesten van hun klanten, werknemers en partners te betrekken. Hij is ook mede-oprichter en voorzitter emeritus van de Customer Experience Professionals Association. Voordat hij bij Temkin Group kwam, werkte Bruce 12 jaar bij Forrester Research, waar hij leiding gaf aan de B2B, financiële dienstverlening, eBusiness en klantervaringspraktijken van het bedrijf en 13 opeenvolgende kwartalen de meest gelezen analist was.