Femmie Geradts
  • Femmie Geradts

  • 8 artikelen
  • 1.125.171 views
  • 5 reacties

Femmie Geradts

Werkt bij
Nettribes
Functie
Founder
Twitter
@nettribes
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/femmiegerad...

Femmie Geradts is founder van Nettribes, een social media agency die A-merken ondersteunt en adviseert bij het succesvol inzetten van social media. Femmie heeft ruime internationale ervaring aan bureau- en klantzijde. Zo is Femmie werkzaam geweest bij Publicis, Lycos en Philips, waar ze onder andere verantwoordelijk is geweest voor de global brand campaign. Als freelance consultant heeft ze social media activiteiten verricht voor verschillende organisaties. Vanuit deze ervaringen is Nettribes ontstaan. Femmie woont met haar gezin op Amsterdam IJburg.

Artikelen van Femmie Geradts

  • 11 oktober 2016 16:00

Negin Mirsalehi: bloggen als topsport

Wie zich enigszins in het fenomeen bloggers anno 2016 heeft verdiept, zal de naam Negin Mirsalehi niet zijn ontgaan. Negin is blogger op wereldniveau met volgers in de US, UK, Italië en Nederland.

  • 7 oktober 2016 16:20

The Pool: next level contentproductie en -verspreiding

Het Britse contentplatform The Pool brengt contentproductie en -verspreiding to the next level. Het platform richt zich op vrouwen tussen de 25 tot45 jaar die snel relevante en interessante content tot zich willen nemen tijdens hun drukke dagen.

  • 23 december 2013 16:00

Trends 2014: Arno Lubrun van Facebook over het komende jaar

In deze editie is Arno Lubrun, country manager Facebook Benelux, aan het woord. Hij deelt zijn visie op de trends en verwachtingen voor 2014 op het gebied van zowel algemene digitale media als sociale media. Zijn voorspelling voor 2014: mobiel, mobiel, mobiel.

  • 11 oktober 2013 14:50

Learnings eDay 2013: Hoe businessmodellen veranderen

Emerce eDay 2013 was weer een groot succes. Vele professionals kwamen samen om ervaringen uit te wisselen, te netwerken, maar vooral te leren van de inspirerende sprekers op het event. Terugkomend onderwerp tijdens het event was de verandering in het media landschap en de impact die dit heeft op bestaande business modellen. Een paar voorbeelden.

  • 26 september 2013 15:00

Big data: wat kan, wil en mag je er allemaal mee?

Tegenwoordig is er veel (digitale) informatie beschikbaar, zogenoemde big data zoals databases, socialmedia data en klantenservice data. Daarnaast worden producten steeds slimmer uitgerust met data, zoals chips en volgsystemen. Mooie ontwikkelingen. De vraag is echter wat bedrijven en merken in de praktijk met deze data willen, kunnen en mogen. Dit artikel geeft een kijkje in de keuken voor iedereen die ‘iets met big data wil of moet’.

  • 1 augustus 2013 09:40

Facebook: inkopen is niet voldoende….

Een grote Facebook community die actief betrokken is, dat is waar veel merken naar streven. Dit gaat echter niet vanzelf. De tijd dat social media gratis waren is verleden tijd, dus vol enthousiasme kopen merken zich in op Facebook. Maar dat is niet voldoende…….

  • 7 januari 2013 09:58

De meetbaarheid van social media

Het succes van social media wordt vooralsnog vaak afgemeten aan het aantal fans of volgers. Begrijpelijk, want dit is zichtbaar en meetbaar voor iedereen. Jammer, want hoewel de grootte van een socialmediacommunity er wel degelijk toe doet, bestaan er zoveel andere metrics waarmee je kunt inschatten óf en wát social media oplevert.