Frank Husmann
  • Frank Husmann

  • 26 artikelen
  • 823.190 views
  • 33 reacties

Frank Husmann

Werkt bij
Online Succes
Functie
Co-founder
Twitter
@onlinesucces
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/zinspirati...
Google+
https://plus.google.com/11122989782203...

Frank is co-founder van Online Succes: software om simpel en snel nieuwe B2B leads te generen om jouw sales mee te versnellen. Frank heeft o.a. veel kennis en ervaring met webdevelopment, (internationale) online marketing in de volle breedte en specifiek met content marketing en leadgeneratie. Daarnaast deelt hij zijn kennis graag via trainingen en presentaties.

Artikelen van Frank Husmann

  • 14 november 2017 07:26

B2B marketing onderzoek 2018: Contentmarketing groeit maar door

In 2018 heeft ruim 80 procent van de B2B marketeers (84%) leadgeneratie als strategische focus gevolgd door de customer experience (57%). Voor het derde jaar op rij lanceerde Online Succes het B2B marketing onderzoek. Hiervoor deed het bedrijf online onderzoek onder bijna 200 B2B-marketeers in Nederland. En contentmarketing? Dat wordt almaar groter komend jaar.

  • 19 mei 2017 15:00

Hoe je succesvol B2B-leads genereert via Facebook

Facebook is het meest gebruikte social medianetwerk ter wereld. Veel B2B-bedrijven profiteren echter nog onvoldoende van de mogelijkheden die Facebook biedt om leads te genereren. Daarom geef ik je in dit artikel een aantal tips om hiermee aan de slag te gaan.

  • 9 maart 2017 13:00

Account Based Marketing succesvol toepassen: tips van 8 experts

De traditionele op leads gebaseerde marketing aanpak heeft maar een doel: zoveel mogelijk leads bovenaan in de salestrechter krijgen en hopen dat er ook een hoop onderaan overblijven. Bij Account Based Marketing (ABM) gaat het om een veel gerichtere aanpak op een aantal vooraf geselecteerde accounts. En deze accounts ga je vervolgens met gerichte campagnes in samenwerking met sales binnen proberen te halen. Maar hoe zet je ABM nu praktisch en succesvol in? Wat zijn de tips en de valkuilen?

  • 3 maart 2017 11:00

Hoe je content personaliseert voor je account-based marketingstrategie

B2B-bedrijven doen vaak nog te weinig hun voordeel met gepersonaliseerde marketing en sales. Deze aanpak wordt ook wel Account-Based Marketing (ABM) genoemd en om hier echt succesvol mee te zijn is – naast een goede samenwerking tussen sales en marketing – relevante, persoonlijke content cruciaal. In dit artikel geef ik je een aantal handige tips om direct met gepersonaliseerde content aan de slag te gaan.

  • 9 februari 2017 11:00

Gepersonaliseerde video: welke tools zijn er?

Gepersonaliseerde video’s zijn één van de meest effectieve manieren om je sales en marketing nog persoonlijker te maken en daarmee je conversie fors te verbeteren. Met de tools uit dit artikel kun je zelf op een laagdrempelige manier aan de slag om gepersonaliseerde video’s te realiseren.

  • 1 december 2016 13:00

Acht inspirerende voorbeelden van e-mailmarketing in B2B

Je hoeft geen genoegen te nemen met een middelmatig e-maildesign als je e-mailmarketingcampagnes opzet voor een B2B-bedrijf. Misschien denk je dat je als B2B-marketeer niet kunt aankomen met grappige of ludieke promoties om producten of diensten te verkopen zoals dat binnen B2C wel kan. Maar een groot deel van succesvolle e-mails die B2C-marketeers gebruiken om de aandacht in de inbox te trekken zijn ook van toepassing voor B2B.