Hans Voorn
  • Hans Voorn

  • 247 artikelen
  • 3.573.562 views
  • 89 reacties

Hans Voorn

Werkt bij
Dela.nl
Functie
Manager Marketing, Online en Big Data
Twitter
@hansvoorn
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/hansvoorn

Strategie, marketing en sales op het internet is mijn kracht. Dingen echt laten werken. Het glas is half vol. Recht door zee. Wedstrijdzeilen, design, fotografie en wijn zijn mijn passies. Mijn motto: “Think Different.” Ik zit sinds 1995 in online commercie, 1998 Spin Award, 2008 eCommerce man van het Jaar. Bedrijven: HP, Apple, Olympus, InterimIC, Sunweb, Wehkamp, OMD, Jaap.nl, BuyYourWine.nl, TMG, NDC, Rituals. Jurylid bij de Dutch Interactive Awards.

Artikelen van Hans Voorn

  • 21 april 2017 11:00

‘Promoted Pins deze zomer naar Nederland’

Deze zomer zal Pinterest de Promoted Pins in Nederland lanceren. Daarnaast introduceert het bedrijf een vorm van ‘video advertising’. Dat vertelt Maarten Bierman van The Pinfluencers op The Social Conference.

Jonatan de Boer Onlane
  • 18 april 2017 11:00

Onlane experimenteert met Snapchat-content

Onlane begeleidt influencers op alle social media platformen. Dat doet het bedrijf ook voor ‘traditionele’ sinds de overname door MediaLane. Managing director Jonatan de Boer in gesprek met Hans Voorn tijdens The Social Conference 2017.

  • 14 april 2017 16:00

Center Parcs scoort met Enzo Knol

Hoe overtuig je tieners ervan dat Center Parcs heel cool is? Door vlogger Enzo Knol de boodschap over te laten brengen, vertelt Judith Franse tijdens The Social Conference 2017.

  • 11 april 2017 07:30

IBM Watson helpt Nederlandse ziekenhuizen bij behandeling kanker

IBM’s Watson-technologie helpt farmaceuten, ziekenhuizen en doktoren bij behandeling van ziekten zoals kanker. Ook in Nederland gebeurt dit. Zo werkt het Antonie van Leeuwenhoekziekenhuis met de ‘supercomputer’, vertelt Nicky Hekster van IBM Watson Health op The Social Conference.

  • 10 april 2017 13:00

Kaliber: ‘Experimenteer. Los niet-bestaande problemen op’

Een interactief skatepark, de wekker die je alleen uit kunt zetten door ernaar te glimlachen en een slimme koelkast die uit zichzelf paniek-GIFjes stuurt via de mail: het is een greep uit de ‘uitvindingen’ van Kaliber Interactive. Je moet het experiment omarmen, vertelt de eigenaar van het interactieve bureau Ronald van Schaik op The Social Conference. ‘Je leert er veel van om niet bestaande problemen op te lossen. En wat we van ver halen passen we met realiteitszin toe op de echte vraagstukken.’