Hans Voorn
  • Hans Voorn

  • 286 artikelen
  • 4.281.401 views
  • 111 reacties

Hans Voorn

Werkt bij
Dela.nl
Functie
Manager Marketing, Online en Big Data
Twitter
@hansvoorn
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/hansvoorn

Strategie, marketing en sales op het internet is mijn kracht. Dingen echt laten werken. Het glas is half vol. Recht door zee. Wedstrijdzeilen, design, fotografie en wijn zijn mijn passies. Mijn motto: “Think Different.” Ik zit sinds 1995 in online commercie, 1998 Spin Award, 2008 eCommerce man van het Jaar. Bedrijven: HP, Apple, Olympus, InterimIC, Sunweb, Wehkamp, OMD, Jaap.nl, BuyYourWine.nl, TMG, NDC, Rituals. Jurylid bij de Dutch Interactive Awards.

Artikelen van Hans Voorn

  • 14 maart 2018 16:00

De pivot van MyOrder: ‘Toegevoegde waarde bieden in mobiliteit’

Anders dan vaak gedacht is MyOrder allang geen betaalapp meer. Met de nieuwe ‘On the GO!’-app richt het bedrijf zich volledig op mobiliteit. “Het gaat ons om het bieden van een goede ervaring, betalen is daar maar een onderdeel van”, vertelde Managing Director Arlette Broex op Emerce Financials.

  • 12 maart 2018 16:00

‘Met persuasion en profiling gaat conversie door het dak’

Wie de basis van vindbaarheid en gebruiksvriendelijkheid op orde heeft, richt zich op persuasion. Nieuwste toevoeging: profiling. Door content vloeibaar te maken kunnen marketeers echt aan hun conversie sleutelen, vertelt Martin van Kranenburg – onder meer docent voor Emerce Opleidingen.

  • 6 maart 2018 13:42

Yandex: Industriële bedrijven in het voordeel met omarming AI

Juist industriële bedrijven kunnen relatief gemakkelijk aan de slag met kunstmatige intelligentie. Omdat die hun machines vele jaren gebruiken, zijn er enorme hoeveelheden gebruiksdata in huis. Vanuit de Yandex Data Factory ondersteunt oprichter en directeur Jane Zavalishina deze organisaties met machine learning en analyse.

  • 24 oktober 2017 11:30

NS met app richting verbeterde feedbackloop

NS werkt aan een verbeterde feedbackloop. Zo zou een onderweg via de app ingestuurde ervaring direct bij de juiste persoon terecht moeten komen. De conducteur of een medewerker op het station bijvoorbeeld. Dat vertelt Product Owner Fokko van der Schans op Emerce eDay.