Jaap Jan de Lange
  • Jaap Jan de Lange

  • 17 artikelen
  • 238.776 views
  • 4 reacties

Jaap Jan de Lange

Werkt bij
Exact
Functie
Principal Product Marketing
Twitter
@yaapyan
Linkedin
https://nl.linkedin.com/pub/jaap-jan-d...

Jaap Jan heeft meer dan 20 jaar ervaring met het toepassen van logistieke business software oplossingen bij handels- en productiebedrijven in binnen en buitenland. Bij Exact is hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van Exact Online Handel.

Artikelen van Jaap Jan de Lange

  • 1 december 2017 11:30

‘Er lopen al ruim 150.000 mensen in onze Witloft-schorten’

Toen Frank Abbenhuis in 2014 zijn label Witloft lanceerde, had vrijwel niemand van een leren schort gehoord. Inmiddels lopen er al ruim 150.000 mensen in een Witloft-schort en is het een begrip geworden. “De afgelopen drie jaar hebben we keihard gewerkt aan de fundering, nu gaan we vol gas.”

Jack Russel
  • 2 november 2017 11:00

TopDierenShop: ‘Binnen 5 jaar bestormen we heel Europa’

Als internetmarketeer hielp Mitchel Geerts tientallen multinationals bij het veroveren of behouden van een marktleiderspositie. TopDierenShop is eigenlijk een spin-off van zijn marketingbureau, maar wel één die in vier jaar uitgroeide tot koploper in ons land en een omzet met 7 nullen heeft. “Ik wilde laten zien dat je zeer snel de grootste kunt worden, zelfs in een branche van formaat, als je maar de juiste focus hebt.”

baby met 1 tand
  • 2 oktober 2017 07:30

Ukje.nl: ’40 procent komt al uit het buitenland’

Als kersverse moeder ergerde Sifra Douma zich aan het rommelige geheel, dat werd gevormd door babymeubeltjes met elk een eigen printje. Ze maakte een wipstoelhoes die wél bij de rest van het interieur paste. Dit was het begin van een goedlopende webwinkel in hoezen voor babymeubilair.

tandarts
  • 28 juni 2017 13:00

BlueM: locatie-onafhankelijk werken dankzij slimme technologie

Een gezonde mond is de basis voor een gezond lichaam. Dit was de drijfveer voor Fokke Jan Middendorp om een hoogwaardige lijn mondverzorgingsproducten te ontwikkelen. Dankzij de hulp van een bevriende kaakchirurg, goede producten en slimme IT-hulpmiddelen is de mondverzorgingslijn BlueM in meer dan dertig landen wereldwijd verkrijgbaar.

POM Amsterdam
  • 2 mei 2017 11:00

POM Amsterdam: Snel groeien door de juiste resellers

Niet veel ondernemers durfden het aan om een luxeproduct te lanceren tijdens de economische crisis. Maar Liesbeth en Violet Lotgering, oprichtsters van POM Amsterdam, zagen juist kansen. Binnen een half jaar waren hun items te koop in 40 winkels en zes jaar later zijn dit er ruim 650. “We zijn ambitieus en durven groot te denken.”

paarse kostuums
  • 6 april 2017 11:00

OppoSuits: met ‘gekke pakken’ de grens over

Hoewel de oprichting van OppoSuits best een gok was, slaat de filosofie van de specialist in kleurrijke pakken vanaf de eerste dag aan. Het bedrijf, dat vanaf de start inzet op internationale expansie, heeft inmiddels 40 fulltimers in dienst. “OppoSuits is meer dan alleen een gek pak, het staat garant voor een leuke avond,” geeft CEO Guus Bakker als belangrijke reden voor het grote succes.

zonnebril
  • 20 februari 2017 15:00

Brandfield lanceert eigen Boutique in Amsterdam

De Brandfield Boutique in de Amsterdamse binnenstad is een feit. Het is de tweede stenen vestiging, naast die van vlaggenschip Groningen, in de missie om meer fysiek aanwezig te zijn. “De juweliersmarkt is nog vrij traditioneel en kent weinig omnichannel-spelers. Als pionier zie ik het als onze taak om de markt flink op te schudden,” aldus algemeen directeur Jacco Tas.

Industrieel Klimmen
  • 27 december 2016 10:00

Industrieel Klimmen: ‘Veilig werken op grote hoogte’

Vorig jaar werd ruim de helft van de hernieuwbare elektriciteit opgewekt door windmolens. Tussen nu en 2019 moet er zelfs twee keer zoveel megawatt worden opgewekt in de windenergiesector, waardoor deze markt enorm groeit. Eén van de bedrijven die hier al snel op in wist te spelen, is Industrieel Klimmen.

Ergonomie op kantoor
  • 20 september 2016 11:00

Easy Ergonomics: ‘Duitsers bestrijden RSI veel pro-actiever’

Menig webwinkelier droomt ervan om buiten de landsgrenzen te ondernemen. Zo ook Stan Raijmakers, eigenaar van Easy Ergonomics. Maar dat Duitsland zou uitgroeien tot de belangrijkste afzetmarkt had hij van tevoren ook niet verwacht. “Ik ben gewoon een jonge ondernemer die graag wil vernieuwen.”