Jan Libbenga
  • Jan Libbenga

  • 3.798 artikelen
  • 151.892.327 views
  • 8.483 reacties

Artikelen van Jan Libbenga - Pagina 3

  • 15 december 2017 07:27

Tele2 Nederland overgenomen door T-Mobile

Volkomen onverwachts heeft Deutsche Telekom (T-Mobile) de overname van de Nederlandse tak van Tele2 aangekondigd. Deze transactie is nog afhankelijk van de goedkeuring van de desbetreffende toezichthouders.

  • 13 december 2017 06:34

‘Liefhebbers klassieke muziek streamen niet’

De nieuwe klassieke muziekdienst MeloMe en het onlangs overgenomen Classic FM worden mogelijk onder één noemer gebracht. Dat vertelde projectmanager Judith van de Crommert van platenmaatschappij Challenge Records gisteren op Cross Media Café Muziek in Hilversum.

  • 6 december 2017 11:00

Veel juridische malheur rond directie Neckermann

Dinsdag werden de broers Steenbergen van webwinkel Neckermann en hun vrouwen aangehouden op verdenking witwassen van 5 miljoen euro. Dat bevestigde oud-uitgever Maarten van den Biggelaar, die op verzoek van investeringsmaatschappij Axivate door de Ondernemingskamer was aangesteld als onafhankelijk bestuurder, aan zijn oude tijdschrift Quote. Van den Biggelaar heeft zich in die hoedanigheid meteen teruggetrokken.

  • 5 december 2017 11:30

Emerce Engage: ‘Het via de achterdeur opkopen van data hoeft niet meer’

Gemiddeld is 35 procent van de contactgegevens van bedrijven in databases niet up-to-date. Daarnaast zal door de invoering van de GDPR het aantal contactpersonen in CRM databases alleen maar verder afnemen. Always Hello is een platform waarmee organisaties de contactgegevens, de communicatievoorkeuren en opt ins van hun klanten automatisch verwerken. Maarten Bal werkte bij diverse IT dienstverleners (Dell, Bull) voordat hij Always Hello in het leven riep.

  • 1 december 2017 10:00

Thuisbezorgd.nl geeft het verkeerde signaal af

Marktleider Thuisbezorgd verhoogt ondanks hevig verzet vanuit de horeca per 1 januari de tarieven. De aangesloten restaurants moeten voortaan 13 procent commissie betalen aan Thuisbezorgd.nl. Nu betalen ze 12 procent. Maar het is vooral de uitleg hierover die horeca-ondernemers tegen de borst stuit.

  • 1 december 2017 08:06

Klanten Centraal Beheer Achmea blijven Apeldoorn bellen

Een paar jaar terug lanceerde Centraal Beheer Achmea zelf de leuze ‘Even Apeldoorn Appen’, maar de legendarische reclamekreet van de verzekeraar is ongewijzigd gebleven. Niet zonder reden, zo bleek uit de presentatie van Linda Nieuwenhuizen, Manager New Business & Digital Change bij Centraal Beheer Achmea, gisteren op Emerce eFinancials. “Bellen is persoonlijk”.