Jordie van Rijn
  • Jordie van Rijn

  • 9 artikelen
  • 1.074.407 views
  • 8 reacties

Jordie van Rijn

Werkt bij
Emailmonday
Functie
E-marketingadviseur
Twitter
@emailmonday
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/jvrijn

Jordie van Rijn is specialist op het gebied van e-mail- en dialoogmarketing. Al meer dan acht jaar creëert hij concrete waarde voor bedrijven, dwars door digitale kanalen. Als e-mailmarketingconsultant en trainer heeft hij gewerkt met een rij van A-merken. De laatste jaren als zelfstandig adviseur met zijn bedrijf Emailmonday.
Hij is de oprichter van het internationale platform voor e-mailmarketingsoftwareselectie en de Europese redacteur van de voornaamste gids voor e-mailtoolselectie. Jordie is actief in de werkgroep kennis van de DDMA e-mailcouncil en voormalig redacteur van loyaltymarketing kenniscentrum loyaltyfacts.

Artikelen van Jordie van Rijn

  • 1 juni 2017 16:00

Deze trends starten de (r)evolutie van e-mailmarketing

E-mailmarketing heeft altijd gedraaid om het bereiken van de juiste ontvangers op het juiste moment. Maar dat is een evolutionair concept, want aan verandering onderhevig. Welke niet saaie, niet uitgekauwde, niet ontzettend voor de hand liggende of nep- trends en ontwikkelingen zijn er gaande? Wat kunnen we de komende jaren verwachten van e-mail en marketing automation?

  • 25 mei 2016 13:42

Kath Pay: ‘de toekomst van e-mailmarketing is nu’

Kath Pay (Holistic E-mail Marketing), een van de top 50 e-mailmarketeers ter wereld, ziet de toekomst van e-mailmarketing nu al plaatsvinden. “Dat waar menig e-mailmarketeer van droomt, kan nu al.” Ze komt hier meer over vertellen op de DDMA EMAIL SUMMIT op 9 juni a.s. In aanloop naar dit congres stelden we haar alvast wat vragen over de kansen voor e-mailmarketeers.

  • 10 oktober 2013 06:24

E-mailmarketing in de reisbranche: de call to action

Voor het onderzoek e-mail in Travel 2 bekeken we 103 verzenders een jaar lang. Dat levert 4562 e-mailings op en 34.671 call to actions. Voor een echte e-mailmarketeer is dat smullen. Hoe gebruikt de reisbranche call to actions bij de opzet van e-mailings?

  • 2 augustus 2013 15:00

Zakelijke e-mail marketing: gebruik het waar het goed voor is

E-mailmarketing in business to business verschilt gigantisch van e-mailmarketing richting consumenten. Er wordt veel geschreven over consumenten e-mailmarketing, maar juist bij producten en diensten richting bedrijven is het van belang om de juiste snaar te raken.

  • 27 december 2012 13:03

Maak je database social

Wil je een optimale klantrelatie, denk dan verder dan de e-maildatabase. Sociale contactgegevens zijn een must-have.

  • 3 augustus 2012 11:19

Financiële sector laat geld liggen in e-mailmarketing

In de financiële sector zou je verwachten dat sterk wordt ingezet op het opbouwen van vertrouwen, ook bij de inzet van e-mailmarketing. Zeker gezien de sectorspecifieke bedreiging van phishing mails. Dit blijkt echter niet het geval te zijn.

  • 8 november 2011 09:38

Kies de ideale E-mail Service Provider

Het kiezen van de juiste E-mail Service Provider (ESP) maakt het verschil tussen succes en frustratie. Samen met de juiste ESP bereik je meer met e-mailmarketing. Waar moet je dus op letten?