Keesjan Deelstra
  • Keesjan Deelstra

  • 5 artikelen
  • 170.273 views
  • 14 reacties

Keesjan Deelstra

Werkt bij
SEO effect
Functie
Search consultant InternetEffect
Twitter
@KeesjanDeelstra
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/keesjandeel...
Google+
https://plus.google.com/+KeesjanDeelst...

Keesjan Deelstra is expert op het gebied van zoekmachinemarketing bij SEO Effect. Hij is auteur van het veel geprezen ‘Handboek zoekmachine marketing’ en werkt als SEO&SEA consultant voor grote en kleine bedrijven.

Artikelen van Keesjan Deelstra

  • 18 april 2016 12:00

Waarom 80 procent je blogpost nooit leest

Anatomische lessen over de ideale blogpost…Van kop tot Call To Action. Onder deze titel publiceerde Salesforce een infographic (linkbait!) over dit onderwerp. Omdat de inhoud duidelijk, eenvoudig en mooi vormgegeven is trof deze mij. En inhoudelijk ben ik het er ook mee eens: zo vertel ik het verhaal van de ideale post zelf ook graag.

  • 22 december 2015 11:09

Zestien linkbuilding tips om in 2016 je traffic te boosten

Lijstjes, lijstjes, lijstjes om 2015 mee af te sluiten. Start 2016 goed met deze 16 linkbuilding tips.

Linkbuilding is meestal het sluitstuk van een SEO campagne. Terwijl je organic search ranking meestal het meeste baat heeft bij meer kwalitatieve links naar je site.

  • 11 december 2014 11:00

Google introduceert label ‘geschikt voor mobiel’ nu ook in Nederland

We berichtten al eerder over mobile en ranking factoren en de invloed op de SEO. Enkele dagen geleden ontdekte ik voor het eerst waarschuwingen voor Flash in mobile rank resultaten in Chrome en Google Now. Flash was al ‘not done’ voor je SEO, maar omdat bijna geen enkele mobiele telefoon meer met Flash om kan gaan én Google je nu zelfs waarschuwt die sites links te laten liggen, is er geen ontkomen meer aan: maak je website mobielvriendelijk.

  • 4 november 2014 08:30

Google als concurrent van booking.com en cheaptickets.nl

In Nederland nog niet erg bekend, maar sinds april 2014 al live in de VS: Google Hotel Finder. Google Flight Finder is de andere reisvertical van Google en is al langer online. Deze is ontstaan na een overname van reisorganisatie ITA in 2010. De vraag is: wat is de strategie van Google met deze reisverticals en wanneer gaat men hier wat van gaat merken in Nederland? Reisbranche opgelet!