Kelly Grotzinger
  • Kelly Grotzinger

  • 4 artikelen
  • 155.846 views
  • 1 reactie

Kelly Grotzinger

Werkt bij
Traffic Builders
Functie
Content Marketeer/ Copywriter
Twitter
@trafficbuilders

Kelly is sinds 2014 werkzaam als Content Marketeer/Copywriter bij Traffic Builders. De liefde voor schrijven zat er van jongs af aan al in en dit loopt dan ook als een rode draad door haar eerdere werkervaring. Ze is gedreven om een verschil te maken met woorden én beelden, door de juiste toon te treffen en om een dialoog op gang te brengen.

Artikelen van Kelly Grotzinger

  • 12 maart 2018 13:02

Contentmarketing combineert prima met native advertising

Adverteren is binnen contentmarketing vaak een vies woord. Er is echter een groot grijs gebied, waarin meerdere disciplines elkaar kunnen ontmoeten om hun content én doorklikratio van advertenties te kunnen verhogen. Geen shady business, niks op het darkweb, maar gewoon met native advertising.

  • 15 juli 2016 14:35

Hoe bereik je Millennials en Generatie Z met je content?

De selfie generatie. Generation Y. Millennial Generation. Of gewoon Millennials: het toverwoord voor heel veel bedrijven om hun doelgroep in één woord te segmenteren. Of twee, als je ze liever Generation Y noemt. Maar het zijn gewoon twee verschillende namen voor dezelfde groep mensen; dat dat meteen duidelijk moge zijn.

  • 16 maart 2016 13:00

Van storytelling naar storymaking: verhalen 2.0

Een paar jaar geleden is storytelling opgekomen als mot du jour in content marketing-land. Het vertellen van een authentiek verhaal leek het enige middel om nog oprecht en eerlijk over te komen als merk. Daarnaast werd het graag gebruikt om visie, missie en de merkwaarden aan de doelgroepen te vertellen. Met mooie uitgangspunten zoals kracht, magie en authenticiteit kwam het ene na het andere verhaal naar voren, waarbij het merk of bedrijf bijna een secundaire rol leek te spelen in het verhaal van de hoofdrolspelers. En eerlijk is eerlijk, daar kwam ook een aantal hele mooie stukjes content uit.

  • 29 januari 2015 11:00

Content Marketing voor Fashion: vijf no-brainers

De concurrentie in de online fashionwereld is enorm; met de dag schieten nieuwe webshops, modeblogs en hippe merken als paddenstoelen uit de grond. Hoe kun jij je op positieve wijze onderscheiden in deze branche? Hoe weet je jouw bezoekers te boeien én te behouden? Door content marketing op een doelgroepgerichte wijze in te zetten. En dat is soms eenvoudiger dan je denkt. Lees hieronder 5 tips die voorlopig nog lang niet uit de mode raken.