Loraine Nijhuis
  • Loraine Nijhuis

  • 5 artikelen
  • 109.995 views
  • 11 reacties

Loraine Nijhuis

Werkt bij
Green Orange
Functie
Project & Technics
Twitter
@LoraineNijhuis
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/lorainenij...

Loraine heeft 6 jaar ervaring in IT en technisch projectmanagement en is gespecialiseerd in data-driven transformatie. Daarnaast spreekt en blogt ze met enige regelmaat over data. Loraine is mama van een geweldige tweeling en is gek op voetbal.

Artikelen van Loraine Nijhuis

  • 23 april 2018 10:00

Machine learning is ideeënfase voorbij

Machine learning is de fase van mooie ideeën voorbij. Dit jaar hebben we het over toegepaste technieken, met soms overweldigende, baanbrekende oplossingen. Hoe ver is machine learning? De computer weet inmiddels al wel wie de Oscars winnen.

  • 8 maart 2018 10:00

Digital recruitment gaat nu echt datagedreven worden

Natuurlijk zijn er in de markt van recruitment voorlopers, maar het is nog altijd wachten op de die ene club die digital recruitment naar de next level tilt. Welke trends spelen er wel rondom de war on talent? Over data, psychographic targeting en gamification.

  • 11 december 2017 10:00

Hoe krijg je ethiek in je chatbot?

Inmiddels zijn er tienduizenden chatbots te vinden. In veel markten is de techniek al omarmd, en niet zonder reden. Chatbots bieden 24/7 klantenservice en antwoorden supersnel op vragen. Met name Millennials, van nature zeer ongeduldig als het om brand engagement gaat, hebben zeer hoge verwachtingen. Ruim 22% verwacht binnen 10 minuten een reactie wanneer zij via social media contact opnemen met een bedrijf. Zeker 52% van deze gebruikers laat het online winkelmandje achter wanneer er niet snel een antwoord gevonden kan worden.

emerce travel
  • 2 mei 2017 16:00

Big data in de reisbranche: hoe kan de kleine organisatie mee?

Big data in de reisbranche. De mogelijkheden lijken eindeloos en toch is nog lang niet iedere reisorganisatie toe aan de transformatie of wordt er nog veel te weinig mee gedaan. Daar komt verandering in onder druk van de grote online reisagenten. Hoe kan een kleine organisatie mee in de steeds sneller veranderende online wereld waar data een steeds belangrijkere rol krijgt? En hoe kunnen zij op een slimme manier gebruik maken van eigen data en OTA-data?