1 Artikel
11.997 Views
0 Reacties

Marco Bouman

Ik ben Marco Bouman (Apeldoorn, 1972) en ik ben senior marketingstrateeg, copywriter, hoogsensitief, mensen-mens, snel, conceptueel denker, praktisch doener, intuïtief,ondernemend, werkwijze: co-creatie, bewust speler met de wet van de aantrekkingskracht en zeer nieuwsgierig van aard. Conversie optimalisatie specialist.

In 2006 voor mijzelf begonnen zonder succes. De eerste 2 jaar waren economisch gezien echt belabberd. Tot mijn knieën in de modder, iedere dag. Dit kwam omdat ik angst voor acquisitie had. Totdat ik een manier vond die bij mij paste: online klanten werven.

In no time had ik een nieuwsbriefbestand van ruim 2.000 directeuren / ondernemers, werd mijn blog steeds meer gelezen en kwamen via mijn website de aanvragen ‘automatisch’ binnen. Deze acquisitiemethode werd direct mijn vakgebied!

Sindsdien help ik bedrijven met online groeien. Zelf ben ik hierin het voorbeeld. Van 0 euro omzet per jaar naar een eigen marketingbureau met collega’s en eigen server, met een groeiende omzet en een complete full service aanpak met een groeiend klantenbestand etc.

Ik zie, ik voel, ik snap, ik creëer, ik schrijf nog steeds teksten, ik brief (externe) deskundigen, ik bewaak, ik begeleid en ik help mkb-bedrijven op mijn manier met online groeien. Meer bezoekers, hogere conversie, meer aanvragen, leads, telefoontjes en bestellingen.

Ik geloof erin dat wat je geeft is wat je krijgt. Iedere aanvraag / project krijgt mijn volledige aandacht en enthousiasme. Een van de belangrijkste aspecten voor mij in mijn werk is de verbinding met de mensen waarvoor & waarmee ik werk.

Naast online groeiconsultant ben ik vader van 3 lieve kinderen, woon ik in het mooie Zeist, houd ik van echt goede cappuccino’s maken en ben ik te porren voor een diep gesprek met daarbij mijn favoriete bier: Westmalle Tripel.