Mo Ghaucha
  • Mo Ghaucha

  • 5 artikelen
  • 303.058 views
  • 4 reacties

Mo Ghaucha

Werkt bij
Acquia
Functie
senior account manager
Twitter
@acquia
Linkedin
https://www.linkedin.com/in/mo-ghaucha...

Mo Ghaucha is in 2016 van start gegaan bij Acquia met als doel de aanwezigheid van Acquia in de Benelux-regio te ontwikkelen en uit te bouwen. Hij heeft meer dan twintig jaar software-ervaring in senior posities bij grote mondiale organisaties zoals Oracla en SAP. Mo is heel enthousiast over zijn uitdagende rol bij Acquia, waarbij hij onder andere de kans krijgt om te helpen bij het realiseren van de digitale strategieën van wereldmerken.

Artikelen van Mo Ghaucha

Bierglazen
  • 11 mei 2017 12:00

SABMiller: orde in de chaos van honderden sites

Er zijn maar weinig bedrijven die met één merk op één markt in één kanaal actief zijn. De realiteit is dat je minimaal te maken hebt met een digitale klantbeleving die zich afspeelt op de regionale web- en mobiele sites. En dat vaak in meer talen en voor meer merken. Hoe leid je dit in goede banen?

typemachine
  • 1 december 2016 16:00

Waarom doordachte content van strategisch belang is

Het grote voordeel van goede digitale content is dat je als bedrijf niet langer afhankelijk bent van de pers of advertenties om je boodschap over te brengen. De eigen website en social media zorgen ervoor dat het niet meer zo ingewikkeld is om een groot publiek te bereiken. Maar dat brengt ook risico’s met zich mee. Zonder een doordachte contentstrategie kun je het bedrijf of merk schade toebrengen.

individualisme
  • 3 oktober 2016 11:00

Klantbeleving valt of staat met personalisatie en goed personeel

Dankzij de digitale revolutie kun je (potentiële) klanten altijd en overal bereiken. Dan moet je natuurlijk wel iets relevants te vertellen of te bieden hebben. Personalisatie is dan ook één van de topprioriteiten voor bedrijven die online en mobiel de best mogelijke klantbeleving willen bieden.

Schaken
  • 5 september 2016 15:00

Web Content Management krijgt strategische rol

Digitalisering verandert de rol van web content management (WCM) dramatisch. De klant staat centraal in het digitale tijdperk en dat betekent dat de focus verschuift van sec het creëren van webpagina’s naar het bieden van de beste digitale beleving.