‘Pan-Europese wallet Wero van start in juni’
De nieuwe pan-Europese digitale wallet Wero zou aanstaande juni van start gaan, eerst in Duitsland, België en Frankrijk. In de maanden erna in Nederland.
De nieuwe pan-Europese digitale wallet Wero zou aanstaande juni van start gaan, eerst in Duitsland, België en Frankrijk. In de maanden erna in Nederland.
ABN AMRO neemt BUX over, een van de snelst groeiende neobrokers in Europa. Met deze overname wil ABN AMRO haar positie in de retailbeleggingsmarkt versterken en het digitale aanbod...
De Nederlandse consument geeft volgens ABN AMRO deze maand 730 miljoen euro meer uit dan vorig jaar. De feestdagen zijn echter voor een grote groep geen feestje, want financiële...
ABN AMRO denkt dat adverteerders elk jaar honderd miljoen euro extra gaan besteden bij, wat heet, retailmedia. Dat is reclameruimte bij webshops, apps en op digitale schermen in winkels....
Virtuele mensen duiken overal op: van replica’s van beroemdheden tot zelf gecreëerde persoonlijkheden. Dit biedt kansen voor merken en reclamebureaus.
De maatschappij digitaliseert in rap tempo. ABN AMRO sluit daarop aan en helpt klanten, zakelijk en particulier, om hun bankzaken
Technologische ontwikkelingen als ChatGPT bereiken niet iedereen. Slechts 8% van de kleinere bedrijven in Nederland maakt gebruik van AI.
Investeerders vragen om meer dan alleen commerciële doelen. Het meetbaar maken van duurzaamheid, welzijn en sociale impact wordt daarom steeds belangrijker.
Tikkie krijgt een nieuwe functie die het voor groepen makkelijk maakt om rekeningen te splitten en vereffenen.
De eerste explosieve groei bij flitsbezorgers is achter de rug. Sinds begin 2022 vlakken de cijfers af, zo laten transactiecijfers aan ABN AMRO zien.
Consumenten lijken dit jaar meer sinterklaascadeaus dan ooit online te bestellen. Gedurende de eerste drie weken van november gaf men via internet acht procent meer uit dan in 2020.