Reclamecookies uit de gratie, nog maar 44%
In vier jaar tijd van 91 procent naar nog maar 44 procent gebruik. Reclamecookies vallen hard uit de gratie van adverteerders, al is dat niet uit vrije keuze.
In vier jaar tijd van 91 procent naar nog maar 44 procent gebruik. Reclamecookies vallen hard uit de gratie van adverteerders, al is dat niet uit vrije keuze.
Deloitte heeft het Nederlandse Dialoog marketingbureau CloseContact overgenomen. CloseContact is per direct onderdeel van Deloitte en voegt ‘een Deloitte Business’ toe aan de merknaam.
Bijna negentig procent van de Nederlandse directeuren spreekt in een rondvraag van Deloitte de verwachting uit dat generatieve AI hun organisaties binnen drie jaar zal transformeren.
Consultant Deloitte rolt een chatbot uit naar zijn medewerkers in Europa en het Midden-Oosten om hun productiviteit mee te verhogen.
Deloitte is in de VS en het VK begonnen met het herplaatsen van medewerkers naar functies waar meer behoefte is aan hen.
Van de overheid wordt verwacht dat ze op een verantwoorde manier data inzet. Maar hoe bereik je dat doel? Keuzes zichtbaar maken is een belangrijke stap.
Overheden zitten in een lastig parket: data helpen problemen aan te pakken, maar burgers kunnen ook het slachtoffer worden van ondoorzichtige beslissingen.
Hoe groot is de dreiging van kwantumcomputers voor de Ethereum-blockchain? Wat is een oplossing? En hoe lang duurt het voordat er concreet problemen komen?
Op 28 januari wordt in Europa en daarbuiten extra aandacht gevraagd voor privacy. Een goede reden om vooruit te blikken: vijf privacyvoorspellingen voor 2022!
Wat is de rol van de overheid en het bedrijfsleven wat educatie betreft? En hoe maken we van onderwijs een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid?
Wat is er nodig om de stedelijke energietransitie te versnellen? Meer landelijke sturing en grootschalige infrastructuur rond warmte en elektriciteit.