Rebranding Divimove, wordt ‘We Are Era’
Online mediabedrijf Divimove verandert vandaag zijn naam in 'We Are Era'. Vijf Europese mediabedrijven laten daarmee hun naam los en gaan op in een nieuw koepelmerk. Met de nieuwe...
Online mediabedrijf Divimove verandert vandaag zijn naam in 'We Are Era'. Vijf Europese mediabedrijven laten daarmee hun naam los en gaan op in een nieuw koepelmerk. Met de nieuwe...
Europese gamers houden tot en met vrijdag een inzamelingsactie voor het Rode Kruis onder hun 2,4 miljoen volgers. De actie loopt via hun kanalen op YouTube en Twitch.
In de maand mei, op het Europese hoogtepunt van het coronavirus, lag de kijktijd van grote kanalen op YouTube meer dan acht keer hoger dan normaalgesproken.
RTL Group voegt zijn online videonetwerken in Noord-Europa samen onder een vlag, die van Divimove. Dat betekent dat RTL MCN in Nederland als losse eenheid wordt opgeheven.
Een van Nederlands bekendste YouTubers, Dylan Haegens, sluit zich aan op het netwerk van Divimove. Deze dochter van RTL helpt zijn commerciële belangen behartigen en kan helpen nieuwe producten...
Exploitant van tv-reclame BrandDeli wordt voor een onbekend bedrag overgenomen door RTL Nederland, nog geen week nadat bekend werd dat oprichter Allard Ruyl BrandDeli verruilt voor Talpa Network Media...
Eind dit jaar leggen de oprichters van Divimove, onder wie Sebastiaan van Dam, het bijltje erbij neer. Ze dragen de leiding over aan een nieuwe CEO, Tobias Schiwek.
Videonetwerk Divimove opent een kantoor in Amsterdam om de lokale markt, zowel adverteerders als Youtubers, beter te kunnen bedienen.
's Werelds grootste merken, bedrijven als Apple, Red Bull en Nike, hebben gemiddeld 1,1 miljoen abonnees op hun YouTube-accounts. Ze gebruiken het merkkanaal om organisch bereik op te bouwen...
Divimove richt een nieuwe tak op die zich puur richt op performancemarketing op YouTube.
Het Europees werkende videonetwerk Divimove neemt het live event Video Days over en rolt het vanuit Duitsland uit naar andere Europese landen. Het bedrijf van Fremantle Media combineert influencermarketing,...
De digitale omzet bij RTL Group groeide in 2016 met 32 procent tot 670 miljoen euro. Digital is goed voor 11 procent van de concernomzet. Dat moet rond 2020...