Hoe krijgen webwinkels weer grip op hoge retourpercentages?
Hoe kan inzicht in data helpen het probleem met retouren te ondervangen? In deze video hoor je het antwoord op deze vraag.
Hoe kan inzicht in data helpen het probleem met retouren te ondervangen? In deze video hoor je het antwoord op deze vraag.
PI marketing uit Den Bosch wordt onderdeel van LevelUp Group, dat met dertig man groeit tot 160 medewerkers.
De Amsterdamse LevelUp Group neemt het bureau voor creative content C2B over. Op het eerste oog een verrassende overname voor de performancegroep, maar het markeert de start van een...
Webwinkels investeren sinds de uitbraak van het coronavirus meer in het optimaliseren van de conversieratio's op hun site. Anders gezegd: in het wegnemen van drempels in het aankoopproces.
Google Analytics gaat drastisch veranderen. Na twee decennia heeft het huidige Google Analytics zijn maximum bereikt en komt Google met een nieuwe versie. Deze versie is nu beschikbaar onder...
Het toenemend gebruik van adblockers en trackerbeperkingen in browsers maken het lastiger om A/B-testen te doen, zegt Frans Appels van LevelUp Group.
Tegenwoordig kan digital marketing niet meer zonder conversieoptimalisatie (CRO). Functietitels zoals CRO specialist, CRO manager en Growth hacker vliegen je om de oren. Daarnaast is CRO vaak geïntegreerd in...
LevelUp Group gebruikt de kennis en middelen van zijn labels Netprofiler en ClickValue om voor het MKB een toegankelijk digitaal bureau op te richten: Grow Up Digital.
Online marketingbureaus Netprofiler en ClickValue voegen hun activiteiten samen in het nieuwe bedrijf LevelUp Group. Vanuit de groep zullen later dit jaar nieuwe, specialistische labels worden gelanceerd. Overnames worden...