Datagedreven merkbouw: hoe pak je dit succesvol aan?
Merken die groeien in de huidige markt doen dat niet door toeval, maar door strategische datagedreven beslissingen die hen onderscheiden
Merken die groeien in de huidige markt doen dat niet door toeval, maar door strategische datagedreven beslissingen die hen onderscheiden
Marketplaces zoals Amazon en bol.com worden steeds vaker het eerste oriëntatiepunt voor consumenten. Deze platforms nemen meer en meer de
Recent onderzoek van Nielsen laat zien dat veel CMO’s en marketingmanagers onder druk staan om voor al hun campagnes aantoonbare
De zoekresultatenpagina’s van Google staan voor een ingrijpende verandering. Met de introductie van de Generative Search Experience (GSE) wordt AI
Binnen een Google Ads-account valt altijd wel iets te doen of te controleren. Scripts voor Google Ads kunnen je een deel van het werk uit handen nemen.
Je kunt binnen Google Ads zelf campagne-experimenten opzetten. Lees hier stap voor stap hoe je dat aanpakt en waar je verder nog rekening mee moet houden.
Concurreren met Amazon binnen Google-zoekresultaten? Het kan als je inzet op informatieve zoekvragen en slim gebruik maakt van marketplaces.
Bij het analyseren van SEA-campagnes wordt vaak alleen naar gemiddeldes gekeken. Met wat extra werk krijg je beter inzicht in de winstgevendheid.
Dit whitepaper begeleidt je in de zoektocht naar de juiste integrator die jou helpt meer omzet uit Marketplaces te halen en maximaal op te schalen.
Dataverzameling en tracking worden steeds lastiger. Een deel van de oplossing is server-side tracking. Lees verder en beoordeel of je er klaar voor bent.
Digitale audio: Spotify, radio, podcasts, etc. Het is ook een nieuwe en groeiende manier om je doelgroep te bereiken met content en advertenties.
TikTok is steeds populairder. Adverteren op TikTok staat in Nederland nog aan het begin, maar er is veel potentiëel. Onze inzichten na de eerste campagnes.