Na performancemarketing is het tijd voor performance-branding
In deze video bespreken marketeers Reinoud Wolff en Lukas Roeling de groeiende trend van performance branding, een strategie die de
In deze video bespreken marketeers Reinoud Wolff en Lukas Roeling de groeiende trend van performance branding, een strategie die de
Nieuwe Aziatische e-commercepartijen drijven de cpc-reclamebudgetten enorm op. Nederlandse marketeers strijden met hun peformancebudgetten om aandacht van een kleine groep. Tijd om, zo betoogt Redkiwi, om te schakelen naar...
“Als het moet, dan moet je de prijzen verhogen. Anders bestaan we over vijf jaar niet meer.” Jasper Verbunt van Redkiwi kiest voor gezond verstand als hij naar de...
In deze video vertellen Jasper Verbunt en Boris Nihom over hun eigen ervaringen en uitdagingen binnen de zakelijke kant van hun bedrijven.
Het Rotterdamse digitale bureau Redkiwi brengt al zijn e-commercespecialismes samen onder een nieuw, apart label: Mr. Aldrich.
Digital agency Redkiwi neemt The Stardusters over. "We krijgen meer creativiteit en kennis over strategische positionering in huis", licht directeur Jasper Verbunt toe.
Digital agency Redkiwi uit Rotterdam wijst klanten de weg in het digitale landschap. “We zijn een van de laatste onafhankelijke
Een drukkerij uit 1891 kan door de inzet van een webshop efficiënter en winstgevender werken, met uitmuntende cijfers voor de klanttevredenheid.
Educatieve uitgeverij Coutinho investeert in digitalisering en kan zo onderwijsinstellingen voorzien van nieuwe vormen van studiemateriaal. Een mogelijke opmaat naar hybride educatie.
Het Haagse OV-bedrijf HTM verbetert de online dienstverlening met een nieuwe reisplanner en een nieuwe website. “De digitale behoeften van reizigers veranderen continu."
Het OV-bedrijf van Den Haag HTM steekt zijn digitale kanalen in het nieuw en roept daar de hulp van Redkiwi voor in.
Lentetuin Keukenhof neemt zijn digitale kanalen op de schop en stelt Redkiwi aan om dat technisch te realiseren.