Starbucks wil weg van Facebook
Starbucks is de negativiteit die het ontvangt op Facebook beu en overweegt om zich helemaal terug te trekken van de profielensite.
Starbucks is de negativiteit die het ontvangt op Facebook beu en overweegt om zich helemaal terug te trekken van de profielensite.
Starbucks is meer dan alleen relatief dure koffie in gepersonaliseerde bekertjes. Het is een van de meest innovatieve retailers ter wereld. Wat ze doen om leidend te blijven.
Loyaliteitsprogramma's zijn er in alle soorten en maten. Je kan punten sparen, miles of gaan voor korting. Dat is althans het eerste waar consumenten direct aan denken wanneer je...
Het succesvolle loyaltyprogramma van Starbucks, Starbucks Rewards, gaat opnieuw op de schop. Volgens Amerikaanse media, waaronder Fortune, wil de koffieketen haar loyaltyprogramma nog succesvoller maken. Nu zijn leden van...
Starbucks, Disney of Nike. Het zijn bedrijven die tot de verbeelding spreken en door veel marketeers worden aangehaald als de ultieme voorbeelden van loyalty. Uit een grootschalig onderzoek van...
“Ok Starbucks, mag ik een grande chai latte met warme skinny geklopte amandelmelk?” Vanaf nu kunnen koffieklanten hun gesproken orders doorgeven aan de iOS-app van Starbucks.
Duizend zegeltjes moeten uitknippen voor drie gratis theelepels werkt niet meer. De loyaliteitsprogramma’s die het verschijnsel ooit groot hebben gemaakt zijn aan flinke slijtage onderhevig. Hoe worden deze spaarsystemen...
Eergisteren was het dan zo ver. De al eerder aangekondigde drastische wijziging van het loyaltyprogramma van Starbucks, Starbucks Rewards, is nu ook daadwerkelijk doorgevoerd. De wereldwijde koffieketen verloor dinsdag...
Steeds meer retailers introduceren een eigen app. Door hierin ook het loyaltyprogramma te integreren kan deze app zich ontwikkelen tot een zeer krachtig kanaal voor een-op-een communicatie met vaste...
Starbucks heeft zijn veelgeprezen loyaltyprogramma Starbucks Rewards radicaal veranderd. Niet het aantal transacties, maar het geld dat wordt uitgegeven wordt vanaf volgende maand doorslaggevend. Alleen al die aankondiging heeft...
Een op de vijf transacties in Starbucks in Amerika wordt afgerekend met de mobiele app van de koffieschenker. De app draagt bij aan de winst en blijft een vehikel...