XSARUS en Dille & Kamille zijn al jarenlang een krachtig duo
Naast vertrouwens- en kennispartner kan Dille & Kamille een beroep op XSARUS doen als gespecialiseerd digital- commercebureau in de breedste
Naast vertrouwens- en kennispartner kan Dille & Kamille een beroep op XSARUS doen als gespecialiseerd digital- commercebureau in de breedste
E-commercebureau Xsarus lanceert in de vorm van Facticx een nieuw label dat zich specialiseert in digitale marketing.
Lingeriemerk Love Stories Intimates brengt bijzondere collecties op de juiste manier naar verschillende doelgroepen.
Creëer een data-feedback loop: analyseer alle relevante datastromen geanalyseerd, maak aanpassingen, en kijk naar de nieuwe data die dat oplevert.
Je voorraad kan een verliespost zijn als die niet goed verdeeld wordt. Met een ordermanagementsysteem krijg je vele opties en verbeter je de verdienkracht.
Het bestaande e-commerceplatform voldoet niet meer. Tijd voor een overstap. Waar kies je voor? Wat zijn de nieuwe eisen? Hoe schakel je over zonder haperen?
Nee moeten verkopen omdat een van je kanalen geen voorraad meer heeft? Dat verkom je met een slim Order Management Systeem en allocatieregels.
Retailers met een omnichannel-strategie worstelen ermee: real-time inzicht in de voorraden en daar óók nog eens ‘iets’ mee doen richting de klant.
Juweliersketen Lucardi voerde een productinformatiesysteem in tijdens corona: groot project met complex assortiment van duizenden producten en varianten.
Dankzij data weet je vrij snel waar de pijnpunten van je webshop liggen. Maar ken je de reden áchter de tegenvallende cijfers? Hoe krijg je daar inzicht in?
Je e-commerceplatform: maatwerk of standaardoplossing? Wanneer ben je beter af met standaardsoftware? En wat zijn daar eigenlijk de voor- en nadelen van?
Hoe creëer je met een PIM-systeem die single source of truth die zorgt voor een efficiënte workflow en uniformiteit rondom productinformatie?