-

Hoe integreer je optimaliseren en valideren binnen de organisatie?

Als je organisatie eenmaal gestart is met het nemen van beslissingen op basis van A/B-testen, dan wil je dat deze motor blijft lopen. Je wilt immers niet terug naar de situatie van iets live zetten en dan maar hopen. Kortom: hoe zorg je dat A/B-testen permanent verankerd wordt?

Buy-in

Je wilt zo snel mogelijk buy-in hebben van hoger management. Zij moeten achter de A/B-testwerkmethode staan en deze ondersteunen. De CTO, de CMO, de CPO en zelfs de CEO moeten het niet zien als methodiek die de snelheid doet afnemen, maar als de methodiek die zorgt voor groeiversnelling. Groei in gebruikerskennis en het ontwerpen en ontwikkelen van producten en diensten met een beter passende klantreis en klantervaring.

Je wilt magazine content lezen. Log in of meld je aan voor Emerce Premium!

  • Krijg toegang tot Premium content
  • Gratis tickets voor E-commerce Live! en Digital Marketing Live!
  • Ontvang de print-specials EGUIDE en Emerce 100