More stories

Met meer rijplezier onderweg

Rijplezier is een relatief begrip. Waar men vroeger al tevreden was met hun enkele paardenkracht voor hun koets, worden tegenwoordig hightech […]

Achtergrond

Hoe groen is jouw auto?

Hoe groen is jouw auto? Over de afgelopen decennia zijn autofabrikanten vanwege een aantal belangrijke voordelen steeds meer plastics gaan gebruiken […]

Achtergrond

Dankzij technische innovaties naar een beter milieu

Om nog bewuster met het milieu om te gaan, kiezen steeds meer mensen voor een auto die hierop inspeelt. Want niet […]

Achtergrond

Safety: hoe moderne elektronica je ongemerkt beschermt

Een veilige tijdreis langs auto-innovaties Autofabrikanten kennen een rijke geschiedenis aan innovaties die onze reis van A naar B niet […]

Achtergrond

Klant verwacht innovatie

Om video’s van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden. Cookie instellingen In 1876 […]

Achtergrond

Onveilige apps bedreiging voor privacy

Een digitale wereld die vrij en open is, maar ook veilig. Hoe organiseer je dat? Daarover praten ruim 1.500 experts […]

Achtergrond

Schone auto gaat om veel meer dan imago

In Engeland bestaat al sinds 1972 een meervoudig verkeersplein waar het handiger is rechtsom de kern te rijden – voor wie dat beeld niet direct voor ogen heeft: de Britten rijden al zolang er roundabouts zijn linksom. Rechtsom mág niet volgens de wet. Maar in dit geval keert de praktijk de regels om.

Achtergrond

Wearables: digitale butler of toezichthouder?

Slimme polsklokjes, dwergvenstertjes op geavanceerde brillen, armbandjes met bewegingssensoren en stappentellers; wearable tech is bezig met een snelle opmars. Het zijn de vroege voorlopers van intieme technologie, oftewel slimheid aan je lijf. Als het aanslaat, want dat staat nog allerminst vast.

Achtergrond

Datingindustrie genereert 422 miljoen euro omzet

De datingsites in Nederland genereren samen voor bijna een half miljard euro aan omzet. Het meeste geld wordt besteed in de horeca tijdens de daadwerkelijke ontmoetingen.

Achtergrond

Feature: The battle of the Glasses

Google Glass is het vlaggenschip van een snelgroeiende groep intelligente wearables. Op korte termijn lijkt de slimme bril vooral gewild op de werkvloer. De toekomst is echter aanmerkelijk ambitieuzer.

Achtergrond

YourSurprise.com: ‘Je komt ons bijna altijd tegen’

Het gros van de bevolking leeft er van de mosselteelt, maar Zierikzee kent ook nog een online cadeauwinkel YourSurprise.com, die internationaal hoge ogen gooit. Het hoogseizoen staat daar weer voor de deur.

Achtergrond

Grootste internetbedrijven zetten Obama onder privacydruk

Amerika’s grootste internetbedrijven, samen goed voor een waarde van 1.500 miljard dollar, eisen dat president Obama paal en perk stelt aan afluisterpraktijken met sleepnetmethodes. De spionnen gaan te ver.

Achtergrond

Subscription commerce: feature of nieuw product?

Iedere week een doos verse groenten of fruit voor de deur. Of maandelijks nieuwe scheermesjes dan wel de laatste modetrends speciaal voor jou geselecteerd. Gewoon, omdat je er een abonnement op hebt. Subscription commerce klinkt als een belofte, maar komt die ook uit?

Achtergrond

Presentatie: de toekomst van digitaal

Henry Blodget, Business Insider’s Editor-in-Chief en CEO, gaf vorige week zijn visie op wat de toekomst gaat brengen in een presentatie van 134 sheets. Zijn algehele conclusie is dat steeds meer content mobiel wordt geconsumeerd. En hebben Google, Facebook en Twitter gewonnen of is er nog nog ruimte voor nieuwe spelers? Lees hier zijn antwoord.

Achtergrond

Achtergrond: Online stuwt energiesector

Een aanzienlijk deel van de energieklanten komt tegenwoordig binnen via het internet, prijsvergelijkers en energieveilingen. En dat is nog maar het begin: mobiele apps, slimme meters, smart grids en prepaid energie komen eraan.

Achtergrond