More stories

Adverteer zónder cookies, mét mooi resultaat

Geen ‘third-party’ en ‘tracking’-cookies, geen gedwongen toestemming en een duidelijke vrije keuze voor de bezoeker. Strengere Europese wetgeving maakt online […]

Achtergrond

Onderzoek: hoe emoties klantenservice beïnvloeden

De klantenservice krijgt te maken met ‘nog even controleren’, maar ook met boze en geïrriteerde klanten. Zorg dat je weet wat je kunt verwachten.

Achtergrond

Case: interactieve website en AR rond nieuwe stadion van Sydney FC

Toen Sydney FC zijn gerenoveerde stadion eindelijk kon openen, kon een hypermoderne website met interactieve features niet achterblijven.

Achtergrond

Crisis van kosten voor levensonderhoud: hoe voor te bereiden op het hoogseizoen

Het hoogseizoen in de detailhandel is opnieuw gevuld met onzekerheid en gedragsveranderingen van consumenten. Hoe moeten bedrijven hier op inspelen?

Achtergrond

Nieuw onderzoek maakt ‘aandacht’ inzichtelijk en bruikbaar instrument

Aandacht is een schaars goed, zeker online. Teads ontwikkelde een aanpak om advertenties op een onderbouwde manier te optimaliseren.

Achtergrond
Premium

Hoe AI marketing radicaal verandert

AI wordt al enkele jaren op grote schaal gebruikt voor marketingdoeleinden, maar er komt nog meer aan. Marketing zal nog ingrijpender worden beïnvloed

Achtergrond

Reporting-as-a-Service: sneller en beter beslissen in online marketing 

Hoe krijg je helder inzicht in al je data uit meerdere platforms en van meerdere bureaus? Emakina ontwikkelde voor dat doel Reporting-as-Service.

Achtergrond

Rapport onthult belangrijkste redenen voor slechte bezorgervaring in Europa

E-commerce en pakketbezorging betekenen niet alleen kansen voor ondernemers, maar ook risico’s. Veel consumenten haken al bij één slechte bezorgervaring af.

Achtergrond

Het betalen van de toekomst: meer mogelijkheden met een nieuwe debetkaart

Naarmate onze wereld steeds digitaler wordt, veranderen ook de behoeften en het gedrag van consumenten in hoog tempo. Dit zien […]

Achtergrond

SPAR staat op de kaart: 26 procent meer verkoop met Waze

Advertenties werken het beste als ze relevant zijn en potentiële klanten ze op het juiste moment onder ogen krijgen. We […]

Achtergrond

Always-on van Waze: klanten rijden zo bij je binnen

Het gebruiksgemak van navigatie-apps is sterk in ontwikkeling. Gebruikers van deze apps willen graag de snelste route hebben naar hun […]

Achtergrond

Onderzoek: blijvend effect van COVID-19 op e-commerce

De impact van COVID-19 op retailers werd al aangetoond in tal van onderzoeken. Nieuw is de vraag in hoeverre deze veranderingen in en na 2022 zullen voortduren.

Achtergrond

Jasper Koek, PR- en contentmanager Porsche: ‘Wij verkopen auto’s die niemand nodig heeft, maar die iedereen wil hebben’

Het is altijd de eerste vraag die Jasper Koek (43) krijgt sinds hij bij Porsche werkt. Ook nu weer. Rijdt hij er zelf ook een?

Achtergrond

Expert Q&A: Waarom het mkb in 2022 meer moet inzetten op digitale technologie

Binnen kleine bedrijven krijgen zakelijke prioriteiten vaak voorrang op interne verbeteringen. Toch zijn groei en de gezondheid van een bedrijf op langere termijn afhankelijk van de integratie van technologie waarmee kleine bedrijven tijd en geld kunnen besparen, waardoor hun concurrentiepositie verbetert.

Achtergrond

Meer lucht door minder lucht in verpakkingen

Het nieuwe PostNL-sorteercentrum voor kleine pakketten is geopend! Commercieel directeur Carlos Mendes Aguiar over de robotisering van sorteercentra.

Achtergrond