Adverteer zónder cookies, mét mooi resultaat
Geen ‘third-party’ en ‘tracking’-cookies, geen gedwongen toestemming en een duidelijke vrije keuze voor de bezoeker. Strengere Europese wetgeving maakt online […]
Geen ‘third-party’ en ‘tracking’-cookies, geen gedwongen toestemming en een duidelijke vrije keuze voor de bezoeker. Strengere Europese wetgeving maakt online […]
De klantenservice krijgt te maken met ‘nog even controleren’, maar ook met boze en geïrriteerde klanten. Zorg dat je weet wat je kunt verwachten.
Toen Sydney FC zijn gerenoveerde stadion eindelijk kon openen, kon een hypermoderne website met interactieve features niet achterblijven.
Het hoogseizoen in de detailhandel is opnieuw gevuld met onzekerheid en gedragsveranderingen van consumenten. Hoe moeten bedrijven hier op inspelen?
Aandacht is een schaars goed, zeker online. Teads ontwikkelde een aanpak om advertenties op een onderbouwde manier te optimaliseren.
AI wordt al enkele jaren op grote schaal gebruikt voor marketingdoeleinden, maar er komt nog meer aan. Marketing zal nog ingrijpender worden beïnvloed
Hoe krijg je helder inzicht in al je data uit meerdere platforms en van meerdere bureaus? Emakina ontwikkelde voor dat doel Reporting-as-Service.
E-commerce en pakketbezorging betekenen niet alleen kansen voor ondernemers, maar ook risico’s. Veel consumenten haken al bij één slechte bezorgervaring af.
Naarmate onze wereld steeds digitaler wordt, veranderen ook de behoeften en het gedrag van consumenten in hoog tempo. Dit zien […]
Advertenties werken het beste als ze relevant zijn en potentiële klanten ze op het juiste moment onder ogen krijgen. We […]
Het gebruiksgemak van navigatie-apps is sterk in ontwikkeling. Gebruikers van deze apps willen graag de snelste route hebben naar hun […]
De impact van COVID-19 op retailers werd al aangetoond in tal van onderzoeken. Nieuw is de vraag in hoeverre deze veranderingen in en na 2022 zullen voortduren.
Het is altijd de eerste vraag die Jasper Koek (43) krijgt sinds hij bij Porsche werkt. Ook nu weer. Rijdt hij er zelf ook een?
Binnen kleine bedrijven krijgen zakelijke prioriteiten vaak voorrang op interne verbeteringen. Toch zijn groei en de gezondheid van een bedrijf op langere termijn afhankelijk van de integratie van technologie waarmee kleine bedrijven tijd en geld kunnen besparen, waardoor hun concurrentiepositie verbetert.
Het nieuwe PostNL-sorteercentrum voor kleine pakketten is geopend! Commercieel directeur Carlos Mendes Aguiar over de robotisering van sorteercentra.