More stories

Reporting-as-a-Service: sneller en beter beslissen in online marketing 

Hoe krijg je helder inzicht in al je data uit meerdere platforms en van meerdere bureaus? Emakina ontwikkelde voor dat doel Reporting-as-Service.

Achtergrond

Rapport onthult belangrijkste redenen voor slechte bezorgervaring in Europa

E-commerce en pakketbezorging betekenen niet alleen kansen voor ondernemers, maar ook risico’s. Veel consumenten haken al bij één slechte bezorgervaring af.

Achtergrond

Het betalen van de toekomst: meer mogelijkheden met een nieuwe debetkaart

Naarmate onze wereld steeds digitaler wordt, veranderen ook de behoeften en het gedrag van consumenten in hoog tempo. Dit zien […]

Achtergrond

SPAR staat op de kaart: 26 procent meer verkoop met Waze

Advertenties werken het beste als ze relevant zijn en potentiële klanten ze op het juiste moment onder ogen krijgen. We […]

Achtergrond

Always-on van Waze: klanten rijden zo bij je binnen

Het gebruiksgemak van navigatie-apps is sterk in ontwikkeling. Gebruikers van deze apps willen graag de snelste route hebben naar hun […]

Achtergrond

Onderzoek: blijvend effect van COVID-19 op e-commerce

De impact van COVID-19 op retailers werd al aangetoond in tal van onderzoeken. Nieuw is de vraag in hoeverre deze veranderingen in en na 2022 zullen voortduren.

Achtergrond

Jasper Koek, PR- en contentmanager Porsche: ‘Wij verkopen auto’s die niemand nodig heeft, maar die iedereen wil hebben’

Het is altijd de eerste vraag die Jasper Koek (43) krijgt sinds hij bij Porsche werkt. Ook nu weer. Rijdt hij er zelf ook een?

Achtergrond

Expert Q&A: Waarom het mkb in 2022 meer moet inzetten op digitale technologie

Binnen kleine bedrijven krijgen zakelijke prioriteiten vaak voorrang op interne verbeteringen. Toch zijn groei en de gezondheid van een bedrijf op langere termijn afhankelijk van de integratie van technologie waarmee kleine bedrijven tijd en geld kunnen besparen, waardoor hun concurrentiepositie verbetert.

Achtergrond

Meer lucht door minder lucht in verpakkingen

Het nieuwe PostNL-sorteercentrum voor kleine pakketten is geopend! Commercieel directeur Carlos Mendes Aguiar over de robotisering van sorteercentra.

Achtergrond

Behaal een hogere conversie en klanttevredenheid in je webshop

Ieder touchpoint in de customer journey kan het verschil maken. Hoe doe je dat in de check-out, waar de klant zijn uiteindelijke beslissing maakt?

Achtergrond

Technologie en meer: negen internationale trends in de publieke sector

Deloitte brengt 9 transformatieve trends bij de overheid in kaart. Meer dan pilots en wereldwijd te zien: dit zijn de ontwikkelingen die echt zijn ingezet.

Innovatie

Niet verzekeren maar verbinden: SharePeople als alternatief voor de AOV

Voor zzp’ers is verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid duur. Cosmas Blaauw startte een sociaal platform waar deelnemers elkaar helpen bij arbeidsongeschiktheid.

Achtergrond

Duurzame kleding duurzaam verstuurd 

De mode-industrie zorgt wereldwijd voor 10% van alle CO2-uitstoot. Voormalig juriste Beri Hosiyar startte daarom haar eigen, groene, kledingbedrijf.

Achtergrond

Onderzoek: boodschappen doen wordt nooit meer hetzelfde

Veel traditionele supermarktgangers maakten door corona voor het eerst kennis met online boodschappen. Feiten en cijfers over (online) boodschappen doen in Nederland.  

Coronacrisis

Hoe het veranderende bankenlandschap de customer journey kan verbeteren

Door gewijzigde regelgeving is de techniek die wordt gebruikt om geld van A naar B te krijgen nu breder toegankelijk. En dat biedt kansen voor retailers. 

Achtergrond